سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

پکیج چیست؟

    نظر


بخاری و شومینه گازی معمولا برای گرم کردن خانه ها استفاده می شود. استفاده از این دستگاه ها به دلیل مصرف سوخت بالا و هوای زیاد در خانه در شرایط امروزی توصیه نمی شود با پیشرفت تکنولوژی و مناسب ترین سیستم گرمایشی برای خنک نگه داشتن خانه، می توانیم از هر نوع سیستم بسته بندی موجود استفاده کنیم. در بازار وجود دارد که از سایر وسایل گرمایشی بهتر است.

پکیج ها وسایل گرمایشی نسبتا جدیدی هستند که وظیفه تامین آب گرم مصرفی و وسایل گرمایشی منزل مانند رادیاتور را بر عهده دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پکیج دیواری با تهران سرویس کاران همراه باشید.

این کیت از یک آبگرمکن و یک موتور تشکیل شده است که وظیفه آن تامین آب گرم به عنوان آبگرمکن برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی ساختمان می باشد. علاوه بر این، پکیج را می توان به رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف مانند موتورخانه کوچک متصل کرد و به گرمایش خانه کمک کرد. پکیج ها در 2 مدل پکیج دیواری و زمینی و بدون مخزن و 2 نوع تولید می شوند.

پکیج کشور:

پکیج های زمینی بیشتر به موتورخانه شباهت دارند و در واقع می توان گفت که این دستگاه یک کابینت کاهش یافته سیستم موتورخانه است به همین دلیل قدرت حرارتی بسیار بالایی دارند و می توانند هم آب مصرفی و هم گرمایش را گرم کنند. سیستم ماشینی ساختمان.

بسته های ملی بسته به نوع سوخت مصرفی بسیار متفاوت است به شرطی که با برق، گازوئیل، دوگانه سوز (گاز- گازوئیل) و سه سوخت (برق- گازوئیل) طراحی و تولید شود.

عملکرد پک های زمینی با توجه به نوع سوخت مصرفی متفاوت است، مثلاً در انواع گازی و گازوئیلی دستگاه مجهز به مشعل است و با فعال شدن گاز یا گازوئیل وارد محفظه احتراق می شود. ایجاد هوا و شعله. اما نحوه کار پکیج های برق در زمین به این صورت است که آب از طریق المنت های تعبیه شده در این دستگاه گرم می شود.

دستگاه دارای دو دستگاه گرمایشی است که آب گرم مورد نیاز برای گرمایش محیط در داخل دستگاه اول و آب گرم مصرفی در قسمت های دوم دستگاه تولید می شود. بهترین نمونه پکیج کفی مدلی است که در آن استانداردهای ایمنی رعایت شده و کیفیت قطعات آن در سطح بالایی قرار دارد، بنابراین بهتر است پکیج کفی را از بین محصولات پرطرفدار بازار انتخاب کنید.

این نوع پکیج به دلیل سر و صدای زیاد و تولید زیاد در مکان هایی مانند مسکونی و آپارتمان های بزرگ، ساختمان های تجاری، شرکت های خصوصی، بیمارستان ها، زمین های ورزشی و کارخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج دیواری:

ساده ترین مدل پکیج، نوع دیواری است که در اکثر خانه ها استفاده می شود. این دستگاه به صورت دیواری نصب می شود، بنابراین نه تنها از نظر اندازه کوچکتر از پک کف است، بلکه صدای کمتری نیز تولید می کند. نمایندگی ایران رادیاتور کرج

اندازه پک دیواری آنقدر کوچک است که می توان آن را در داخل کابینت آشپزخانه قرار داد. به منظور حفظ ایمنی مصرف کنندگان، دستگاه با لامپ دوجداره طراحی شده است، همچنین سیستم ایمنی پکیج دیواری به گونه ای طراحی شده است که در صورت کمبود اکسیژن، جریان گاز دستگاه به صورت خودکار قطع می شود. .

انواع پک دیواری در دو مدل یک مبدل و دو مبدل طراحی و تولید می شود. بخاری های دیواری به دلیل مصرف انرژی پایین، قیمت خرید پایین و سهولت در نصب، محبوبیت بیشتری نسبت به بخاری های زمینی دارند. این دستگاه اغلب با گاز کار می کند

مزایای کلیدی پکیج:

البته انواع پکیج های گرمایشی دارای مزایای فراوانی بودند که توانستند جایگزین سایر وسایل گرمایشی مانند آبگرمکن، شومینه، آبگرمکن و حتی موتورخانه های مجهز در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی شوند.

1) ابعاد فشرده:

اگر موتور خانه را می شناسید، حتما می دانید که در گذشته در اکثر خانه ها به خصوص ساختمان های مسکونی بزرگ، سیستم موتور خانه نصب شده بود، بنابراین در نظر گرفتن مساحت وسیعی برای نصب سیستم موتور بسیار مهم است. و تجهیزات آن در ساختمان.

اما کل آن به قدری کوچک است که ابعاد آن با فضای مورد نیاز موتورخانه قابل مقایسه نیست. مهمتر از همه این که این وسیله دیواری که داخل کابینت آشپزخانه تعبیه شده است با بسته شدن درب کابینت به هیچ وجه ساکنین را آزار نمی دهد.

2) هزینه های کم خرید، سوخت و نگهداری:

هزینه های بالای راه اندازی، سوخت و نگهداری موتورخانه به تدریج مردم را به استفاده از پکیج سوق داد. از آنجایی که برای تجهیز ساختمان موتورخانه باید وسایل مختلفی از جمله پمپ موتورخانه، مشعل، دیگ، منبع انبساط، منبع دوجداره و همچنین خطوط لوله مخصوص هر یک از آنها تهیه شود که نیاز به فقط مقدار زیادی سرما خرید و راه اندازی می شود، اما تمام این دستگاه ها زمان مستهلک می شود و نیاز به بازدید و تعمیر گران قیمت در یک دوره زمانی دارند. علاوه بر این، مصرف سوخت پکیج با نسبت زیادی از انرژی مصرف شده در موتورخانه قابل مقایسه نیست.

3) مدیریت بهتر مصرف انرژی:

در صورت تغییر ساختمان مکانیکی بزرگ به پکیج هر خانواده می تواند به تنهایی سیستم گرمایش مرکزی واحد مسکونی را مدیریت کند. با در نظر گرفتن حضور افراد در ساختمان و ضمن مدیریت و تنظیم حرارت موتور، به میزان قابل توجهی در هزینه سوخت صرفه جویی می کند. اتاق اصلا آسان نیست و به تجهیزات کنترلی پیشرفته نیاز دارد و شاید حتی با این کمک ها اما همه ساکنان با انرژی از دست رفته در موتورخانه موافق نیستند.

4) تامین آب گرم فوری:

اگر ساختمان شما بخاری دیواری دارد، می توانید با باز کردن شیر آب گرم فورا آب گرم دریافت کنید.