سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

بهترین مکمل عضله سازی برای همه

    نظر


آیا مشتاقانه منتظر عضله سازی مانند مدل مورد علاقه خود هستید؟ اگر فکر می کنید برنامه تمرینی مناسب و بهترین رژیم غذایی را دارید، اما هنوز به نتایج عضله سازی مورد نظر خود نمی رسید، بدن شما به فشار بیشتری نیاز دارد. ما سود اضافی مکمل های غذایی را در نظر می گیریم.

بهترین محصولات بدنسازی برای کمک به ورزشکاران و سایر علاقه مندان به تناسب اندام طراحی شده اند تا از جلسات تمرینی فشرده و عادات غذایی سالم در خانه بیشترین بهره را ببرند. ما اطلاعاتی را در مورد بهترین مکمل های بدنسازی و بهترین غذاهای عضله ساز برای بدنسازان و علاقه مندان به تناسب اندام با تجربه به اشتراک خواهیم گذاشت. اگر هدف اصلی شما این است که تا حد امکان قوی و عضلانی شوید، با ما همراه باشید.

بهترین مکمل ها برای عضله سازی کدامند؟

مکمل های سودآور بهترین مکمل های بدنسازی هستند و بهترین مکمل های بدنسازی سودآور به دو نوع تقسیم می شوند. پودر وزنه گینر و پودر توده گینر بستگی به هدف بدن شما دارد و باید یکی از این مکمل ها را انتخاب کنید اگر خیلی لاغر هستید به سراغ وزنه برداری بروید و اگر هدفتان عضله سازی است به سراغ وزنه برداری بروید. این مکمل با تمام درشت مغذی ها و ریز مغذی های ضروری که می تواند از اهداف بدن سازی شما حمایت کند، فرموله شده است. برای خرید پودر انیمال وی یونیورسال نوتریشن کلیک کنید.


بهترین زمان برای شروع مصرف مکمل های بدنسازی

بهترین زمان برای شروع مکمل های بدنسازی برای همه یکسان نیست و به عوامل مختلفی مانند سن فرد، نوع رژیم غذایی، نوع و هدف ورزش بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان زمان دقیقی را برای آن مشخص کرد. اما این موضوع ممکن است به اراده مربی و پزشک فردی بستگی داشته باشد. اما به طور کلی اگر افراد به صورت حرفه ای تمرین نکنند و مراقب سلامتی خود نباشند; بهتر است از محصولات بدنسازی پرهیز کنید و با کمک تغذیه مناسب به آنها اجازه دهید در دراز مدت به اهداف خود برسند.

معمولا محدودیت سنی برای فیزیوتراپی وجود ندارد و افراد معتقدند که می توانند از این مکمل ها در هر سنی استفاده کنند. درست است که نوجوانی که در اواسط بزرگسالی قرار دارد و به همین دلیل در بدن خود هورمون کافی تولید می کند تا مسئولیت عضله سازی را بر عهده بگیرد، باید از مصرف مکمل ها پرهیز کند و به ورزش و تغذیه صحیح ادامه دهد، هدف قوی تر شدن است. عضلات شما

با توجه به این جزئیات می توان گفت سن دریافت مکمل های بدنی بالغ است. افراد مسن تر هورمون های بیشتری تولید می کنند و بدن آنها ممکن است به درستی تغذیه نشود. بنابراین می توانند از مکمل ها استفاده کنند. البته در مورد مولتی ویتامین ها اینطور نیست و سن مصرف مکمل های مولتی ویتامین به تشخیص پزشک است و در هر سنی قابل تجویز است.

مکمل های بدنسازی چیست؟!

انواع مختلفی از مکمل های بدنسازی وجود دارد و در ورزش های سنگین برای کمک به عضله سازی یا کمک به بهبود سریع تر آسیب های بافتی استفاده می شود. در واقع وقتی فردی با هدف عضله سازی شروع به ورزش می کند تا بدنش نیازهای غذایی خود به کربوهیدرات ها، بهترین پروتئین ماهیچه ای و مواد مغذی را تامین کند، ممکن است نیاز به مصرف مکمل های غذایی باشد.

البته اگر فردی بخواهد آهسته و پیوسته حرکت کند و عجله ای برای عضله سازی ندارد، نیازی به مصرف مکمل بدنسازی نیست. علاوه بر این، در مواردی که افراد در حین ورزش دچار آسیب های جزئی می شوند، ممکن است نیاز به مصرف مکمل ها و مولتی ویتامین ها داشته باشند تا بدن آنها سریعتر بهبود یابد.

بهترین مکمل های بدنسازی به دو شکل اولیه و ثانویه عرضه می شوند. مکمل های اصلی برای همه افراد قابل استفاده است و فقط دوز آن متفاوت است. این مکمل ها شامل بهترین پروتئین عضله ساز (مانند کربوهیدرات یا پروتئین آب پنیر)، مکمل کراتین، مکمل اسید آمینه و مکمل گلوتامین می باشد. همچنین اگر فردی به دلیل ورزش نیاز به استفاده از بهترین مکمل های ویتامینی برای بدنسازی داشته باشد در دسته اصلی مکمل های بدنسازی نیز قرار می گیرد. البته استفاده از این افزونه ها با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، کراتین برای تأثیر بر متابولیسم و ??مکمل اسید آمینه برای ساخت عضله استفاده می شود.

عوارض جانبی مکمل های بدنسازی

عوارض جانبی مکمل های بدنسازی می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. به همین دلیل نمی توان این عوارض را به همه مکمل ها تعمیم داد. با این حال، ایده یافتن سالم ترین مکمل بدنسازی نیز کمی غیر منطقی است.

در برخی موارد، ورزشکاران ممکن است برای حفظ عضلات در طول تمرین نیاز به مصرف مکمل های بدنسازی داشته باشند، اما بدن آنها به دارو حساس است یا کبد یا کلیه آنها به اندازه کافی قوی نیستند که بتوانند آن را تحمل کنند. بنابراین، اگر این دسته از اثرات مکمل های بدنسازی را حذف کنیم، اثرات کلی شامل موارد زیر می شود:

آسیب کلیه: اغلب در نتیجه مصرف مکمل های پروتئینی مانند پروتئین عضله ساز رخ می دهد. استفاده طولانی مدت از مقادیر زیاد پروتئین می تواند باعث مشکلات کلیوی شود. به همین دلیل بررسی و کنترل مستمر استفاده از آن حائز اهمیت است.

آسیب کبدی: مشکلات کبدی با مصرف داروها، مولتی ویتامین ها و ورزش ممکن است رخ دهد و این نه تنها به قدرت کبد فرد بستگی دارد، بلکه به میزان و نحوه استفاده از وسایل ورزشی نیز بستگی دارد.

مشکلات گوارشی: نفخ و درد شکم ممکن است در برخی از افرادی که به این مکمل حساسیت دارند یا در ورزشکارانی که از مکمل های تقلبی استفاده می کنند رخ دهد.

سایر عوارض جانبی مکمل های بدنسازی می تواند شامل افزایش شدید وزن، آلرژی و حساسیت، التهاب راه هوایی، گرفتگی عضلات، افزایش قند خون و بافت چربی و آسیب قلبی به دلیل فشار بیش از حد به خود باشد.برای خرید مکمل بدنسازی با ما تماس بگیرید.