سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

چگونه بک لینک دریافت کنیم؟

    نظر


«کار خود را شروع کنید؛ مردم متوجه کیفیت کار شما خواهند شد و به سراغ شما خواهند آمد.»

چنین ایده ای ممکن است در گذشته محلی برای اعراب باشد، اما در بازار پر از رقبای امروزی، به ویژه در دنیای دیجیتال مارکتینگ، جایی ندارد.

در دنیایی که رقابت در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید شدید است، باید فعال باشید، نه منفعل. در دنیای آنلاین، این بدان معنی است که شما باید در سئو استاد و قهرمان شوید.

ایجاد و انتشار محتوای جالب و مفید راهی عالی برای شروع است، اما کافی نیست. مردم باید ابتدا بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند تا محتوای جالب و مفیدی مصرف کنند. پس باید راه را برای آنها باز کنید و نشانه های مناسبی را در مسیرشان قرار دهید.

در فضای مجازی به آنها «پیوند»، «پیوند» و «پیوند» می گویند. به هر حال، پیوند عملاً چیزی است که افراد را از موتورهای جستجو، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف به وب‌سایت شما می‌آورد و به همین دلیل است که هر گوشه از اینترنت، از وبلاگ‌ها گرفته تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پر از لینک است. وجود این لینک ها مزایا و فواید مختلفی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد، بنابراین در این مقاله سعی داریم تا شما را با مفهومی به نام «بک لینک» و ایجاد بک لینک آشنا کنیم.
 برای خرید بک لینک به سایت دستی بر ایران مراجعه نمایید.
چه چیزی کیفیت بک لینک را تعیین می کند؟

اساساً یک بک لینک استاندارد دارای ویژگی های زیر است:

لینک باید dofollow باشد نه nofollow.

قرار داده شده در محتوای سایت منبع؛

متن لنگر (انکر تکست) یا متن پیوند باید طبیعی به نظر برسد.

مکان مناسب برای دریافت بک لینک چیست؟

وب سایتی که:

همراه با مطالب مرتبط

اعتبار خوبی بگیرید

اکنون هر یک از این موارد را به اختصار توضیح می دهیم:

ارتباط و مرتبط بودن بک لینک ها

منبعی که بک لینک های خود را از آن دریافت می کنید به اندازه خود لینک مهم است. گوگل واقعا هوشمندتر شده است و روزهای دریافت بک لینک از سایت های نامرتب و امیدواری برای رتبه بندی جستجوی بهتر به پایان رسیده است.

به عنوان مثال، اگر طراح وب هستید؛ لینکی که از یک وب سایت مرتبط دریافت می کنید، نه از یک وب سایت، بلکه از محتوای مرتبط با طراحی وب سایت و زیرساخت آن (محتوای بازاریابی و فروش یا سئو). . منظره او مانند یک باغ است.

ارتباط یک پیوند با متن پیوند، محتوای متن اطراف پیوند و سایر پیوندهای خارجی در آن صفحه تعیین می شود.