سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

انواع دزدگیر

    نظر


از نظر فناوری، دستگاه های هشدار امنیتی به 5 نوع زیر تقسیم می شوند:

زنگ مکان ساده بر اساس آژیر و زنگ محلی.

دزدگیر در خطوط تلفن تعیین شده؛

دزدگیر بی سیم;

زنگ مکان سیم کارت;

دزدگیر از مکان های آنلاین؛

1- دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر:

این نسل از دزدگیرها قدیمی ترین دزدگیر هستند. آنها فقط می توانند آلارم ایجاد کنند و نمی توانند پیام یا تماس ارسال کنند. هزینه و البته امنیت این سیستم ها نسبت به سایر انواع دزدگیر کمتر است. آلارم هایی مانند فایروال ها در این دسته قرار می گیرند.

2- دزدیاب های دزدی مبتنی بر خطوط تلفن ثابت:

همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، این دزدگیر می تواند به تلفن های ثابت پیام ارسال کند. اما معایبی از جمله امکان قطع شدن خط تلفن توسط سارقان و در نتیجه غیرفعال شدن امکان برقراری تماس با آنها وجود دارد. هزینه دزدگیر مبتنی بر تلفن ثابت نسبتاً پایین است. به همین دلیل هنوز هم عده ای از آنها استقبال می کنند. از جمله این سیستم ها می توان به فایروال و سیستم های هشدار GMK اشاره کرد.

3- هشدار ضد نفوذ بی سیم:

از آنجایی که در اکثر ساختمان ها لوله های توکار برای سیم کشی دزدگیر در نظر گرفته نمی شود، معمولا در نصب دزدگیر از سیم کشی روکار استفاده می شود. در عین حال بسیاری از صاحبان خانه ها، مغازه ها و مکان های دیگر که به دکوراسیون داخلی و ظاهر خود اهمیت می دهند، دوست ندارند از کابل اپن استفاده کنند. و به جای آن از دزدگیر بی سیم یا بی سیم استفاده کنید. در این سیستم ها اجزای مختلف دزدگیر مانند سنسورها، پنل ها و ... می باشد. با برد بی سیم متصل می شوند. اما احتمال تمام شدن باتری و امکان نویز و تداخل سایر سیگنال های بی سیم در منطقه از جمله مشکلات این سیستم ها می باشد.
برای خرید دزدگیر ویلا با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.

4- زنگ مکان سیم کارت:

در قسمت های قبلی هم به آن اشاره شده است. دزدگیر سیم کارت علاوه بر هشدار به تلفن ثابت، یک پیامک یا زنگ هشدار از طرف پرسنل امنیتی محلی و اپراتورهای تلفن همراه به صاحب دزدگیر ارسال می کند. انواع فایروال Macron، GMK و سیم کارت از این دسته هستند.

5- هشدار نفوذ برای مناطق تحت شبکه:

هشدار شبکه ای امکان استفاده از بستر شبکه را برای ارتباط داخلی بین اجزای داخلی زنگ هشدار شبکه هوشمند و ارسال پیام های راه دور از طریق شبکه و وب را ارائه می دهد. این دزدگیرها قابلیت ادغام با سیستم های هوشمند ساختمان را دارند. در حال حاضر دزدگیر ماکسرون یکی از بهترین برندهای دارای این تکنولوژی می باشد.

نصب دزدگیر

طبق دفترچه راهنمای دزدگیر، نصب آن سخت نیست. اما برای این کار کمک از نصابان حرفه ای و با تجربه توصیه می شود. اکثر دزدگیرهای موجود در بازار نصب تقریباً یکسانی دارند اما در برخی جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند. البته نصب دزدگیر شبکه نسبت به سایر دستگاه ها دشوارتر است. نصب دزدگیر شامل دو مرحله کلی نصب سخت افزار و نصب نرم افزار می باشد. نصب سخت افزار شامل نصب قسمت های مختلف دزدگیر (برد، سنسور، بلندگو و ...) می باشد.

یکی از مهمترین جنبه های نصب سخت افزار، دقت در قرارگیری سنسور است. استانداردهایی وجود دارد که تنها توسط افراد حرفه ای و متخصصانی که می توانند حسگر را به درستی نگهداری کنند انجام می شود. اگر سنسورها به درستی نصب نشوند، ترس از دزدان و مجرمان همچنان باقی خواهد ماند. در کاتالوگ و دفترچه راهنمای دزدگیر تمامی جزئیات مربوط به نصب سخت افزار و مشخصات آنها ذکر شده است.

بسته به تکنولوژی دزدگیر، نصب و تنظیمات نرم افزار شامل تعریف شماره ثابت و موبایل، نامگذاری سنسورها، تغییر رمز عبور، نصب نرم افزارهای مربوطه بر روی تلفن همراه، دزدگیر و تنظیمات شبکه برای مناطق تحت شبکه و ... می باشد.

خرید دزدگیر

پیشنهاد می شود دزدگیر مورد نیاز خود را از برندهای معتبر موجود در بازار با گارانتی معتبر و از نمایندگی معتبر دزدگیر تهیه کنید. شرکت پردازش فیدار خاورمیانه تامین کننده، مشاور، طراح و اجرای سیستم های امنیتی، نظارت تصویری و شبکه های کامپیوتری با بیش از ده سال سابقه در این زمینه دارای نمایندگی فروش و پخش بهترین برندهای دزدگیر از جمله . از آنجایی که Maxron، Firewall، G MK و Silex در ایران هستند. همچنین این شرکت لوازم دزدگیر را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند. با مراجعه به سایت شرکت پردازش خاورمیانه فیدار می توانید دزدگیر اماکن را در محل مورد نظر خود از بین محصولات متنوع این شرکت خریداری نمایید.

علاوه بر این، این شرکت پروژه های امنیتی صفر تا صد شما را از مشاوره تا نصب با بهترین قیمت و کیفیت با استفاده از نصاب های خبره و حرفه ای تکمیل می کند.