سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک با مشخصات.

    نظر


در این مقاله می خواهیم به انواع ماشین لباسشویی های اتوماتیک و ویژگی های فنی آن ها بپردازیم. ماشین لباسشویی های اتوماتیک را می توان به دو گروه تقسیم کرد

1- ماشین لباسشویی اتوماتیک 2- ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک (خشک کن کامل)

تفاوت ماشین لباسشویی های اتوماتیک و تمام اتوماتیک در خشک کردن ماشین لباسشویی است، ماشین لباسشویی های اتوماتیک برای خشک کردن از سیستم گرمایش استفاده می کنند، در حالی که ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک از سیستم گرمایش الکتریکی برای خشک کردن استفاده می کنند. در این مقاله سعی کردیم به انواع ماشین لباسشویی و مشخصات فنی آنها بپردازیم، به یاد داشته باشید که اگر می خواهید تعمیر ماشین لباسشویی را یاد بگیرید، وارد شوید و تعمیرکار ماشین لباسشویی خود شوید - عزیز کد خطا. ماشین لباسشویی شرح داده شده است.

انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک با امکانات


انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک به 10 گروه تقسیم می شوند.

گروه 1: ماشین لباسشویی سریع چرخش درب جلو اتوماتیک.

گروه 2: ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک متصل به درب، چرخش سریع و تمیزکاری 100?.

گروه 3: ماشین لباسشویی اتوماتیک دیجیتال با درب ورودی، با چرخش اتاق.

گروه 4: ماشین لباسشویی دیجیتال تمام اتوماتیک با درب جلو با سرعت چرخش بالا و عملکرد خشک کردن 100?.

گروه 5: ماشین لباسشویی اتوماتیک درب جلو.

گروه 6: ماشین لباسشویی داخلی تمام اتوماتیک با 100% فیلم.

گروه 7: ماشین لباسشویی سربار اتوماتیک با حرکت چرخشی و چرخشی با سرعت بالا با گیربکس.

گروه 8: درب بالا، تسمه و قرقره سرعت بالا و واشر شفت.

گروه 9: ماشین لباسشویی دیجیتال با درب بالا و چرخش سریع با تسمه و قرقره و شفت.

گروه 10: ماشین لباسشویی دیجیتال اتوماتیک در بالا، با موتور DC بدون تسمه و سکه و خشک کن 100?.

توجه: بسیاری از ماشین لباسشویی ها دارای برنامه شستشوی اقتصادی هستند که لباس ها را با حداقل آب، پودر و گرما شستشو می دهند و مصرف برق ماشین را کاهش می دهند. در صورت امکان، از این برنامه یا برنامه شستشوی سرد در ماشین لباسشویی استفاده کنید.

در زیر به انواع ماشین لباسشویی های اتوماتیک با مشخصات آنها می پردازیم.

قبل از صحبت در مورد انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و مشخصات آنها، باید با نحوه شستشوی انواع لباس در ماشین لباسشویی آشنا شوید.

ماشین لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز می کند؟

یکی از اولین چیزهایی که مردم در مورد شما متوجه می شوند این است که چه می پوشید. آنها فقط به سبک لباس شما توجه نمی کنند. در عوض متوجه تمیز و نو بودن یا کثیف و قدیمی بودن آنها خواهند شد. از آنجایی که لباس برای ما بسیار مهم است، انرژی و زمان زیادی را صرف تمیز نگه داشتن آنها می کنیم.

رایج ترین راه برای تمیز کردن لباس ها شستن آنهاست. یعنی استفاده از آب و مواد شوینده. از سوی دیگر، یک روش خشکشویی وجود دارد که در آن لکه ها و کثیفی ها با استفاده از مواد شیمیایی یا دستگاه های اولتراسونیک از روی لباس پاک می شوند. خشک شویی یک کار حرفه ای است که در خشک شویی ها انجام می شود، اما در خانه، افراد بیشتر از روش های شستشو برای شستن لباس ها استفاده می کنند. ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی است و شستشوی پتو و لباس در ماشین لباسشویی یکی از کارهای معمول خانواده است که حداقل هفته ای یکبار انجام می شود.

اقدامات زیادی برای ماشینکاری و تمیز کردن خودکار لباس ها انجام شده است. ماشین لباسشویی در سال 1860 اختراع شد. در اصل دستگاهی با دسته خمیده بود که لباس‌ها را بین دو تخته لباسشویی در یک سطل آب جوشان و صابون می‌مالید. چرخان لباس دو سال بعد اختراع شد و به ماشین لباسشویی متصل شد. عملکرد این دستگاه شستشوی لباس ها پس از شستشو می باشد. این طراحی اولیه شبیه به اختراع ماشین لباسشویی در قرن 19 است.

امروزه ماشین‌های لباسشویی بر همین اساس کار می‌کنند: لباس‌ها و کثیفی‌ها را با آب و صابون از لباس جدا کنید و تا حد امکان لباس‌ها را بشویید. البته ماشین لباسشویی های جدید به صورت خودکار کار می کنند. در آغاز قرن بیستم، موتورهای الکتریکی برای انجام کارهای مهم در ماشین لباسشویی گنجانده شدند و ممکن است هرگز ماشین لباسشویی را بدون چرخه شستشو در پایان کار نبینید. توجه داشته باشید که بهتر است ماشین لباسشویی را مرتباً بشویید و تمیز کنید.
برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.