سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

خرید سرویس خواب یاتاش

ازآنجایی‌که دخترها روحیه لطیف و حساسی دارند، بنابراین باید برای خرید ست سرویس خواب دخترانه اهمیت ویژه‌ای قائل شوید.

سرویس خواب اسپرت - مدرن - شیک سرویس خواب یاتاش

بسیاری از دختران زمان طولانی را در اتاق خواب خود برای مطالعه، بازی، تفریح و … می‌گذرانند. همچنین در سال‌های اخیر نیز به دلیل برگزاری کلاس‌ها و جلسات آنلاین، افراد وقت بیشتری را در اتاق‌های خود هستند. شما عزیزان دقت کنید حتماً از آن‌ها سؤال کنید که چه نوع سرویس خوابی را دوست دارند تا بتوانید مطابق با میل دخترهای خود، مدل‌های مناسب و ظریف را انتخاب کنید‌. تمام تلاش ما این است با اطلاعاتی که در ادامه این مطلب برای شما فراهم می‌کنیم، بتوانید یک ست کامل سرویس خواب دخترانه با طراحی شیک و لاکچری که برایتان ایده آل است را انتخاب کنید.

مواد اولیه در تولید سرویس خواب دخترانه

مواد اولیه‌ای که در ست سرویس خواب دخترانه استفاده می‌شود شامل چوب، ام دی اف و فلز است که در ادامه به بررسی مزایا و معایب این نوع متریال‌ها می‌پردازیم.

ست سرویس خواب دخترانه چوبی

سرویس خواب دخترانه چوبی عمر بالاتری نسبت به سایر متریال‌های سرویس خواب دارد و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با دکوراسیون اتاق خواب مطابقت داد. همچنین جلوه‌های منحصربه‌فرد و زیبا به اتاق خواب دختران می‌دهد‌. اما معایبی که این نوع سرویس‌های خواب دارند، این است که قیمت آن بسیار بالاتر از ام دی اف و فلز است، همچنین وزن بالایی دارد. پوسیدگی بدنه سرویس خواب در مدل چوبی ممکن است رخ دهد. همچنین اگر منزل شما موریانه داشته باشد، سرویس خواب دخترانه چوبی مقاومتی در برابر این نوع حشرات موذی ندارد، در برابر گرما و رطوبت نیز مقاومت بسیار کمی دارد.

دسته محصول

سرویس خواب

رنگ پارچه

نامحدود به سلیقه‌ی خریدار

عرض تخت

90 | 120 | 140 | 160 | 180

نوع ریل کشوها

ریل سه تکه | سه زمانه ساچمه ای

امکانات و ویژگی‌‌ها

لمسه دوزی دست

جنس کلاف

ام دی اف

نگهدارنده

صفحه ام‌دی‌اف با پایه‌های فلزی

گارانتی

24 ماه ضمانت کیفی

 

دسته: , , , , , ,