سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب مگنتی یا آهنربایی وجود دارد

اگر میپرسید که چرا در میان انواع برندهای ردیاب موجود در بازار باید ردیاب جی پی اس وایزر را انتخاب کرد، ادامه مطلب را از دست ندهید. جی پی اسهای وایزر در سه مدل مختلف ارائه میشوند تا پاسخگوی نیاز تمامی کاربران با هر بودجه و هر نوع وسیله ی نقلیهای باشند. ردیاب خودرو برای باربری های و کامیون دارها نیز بسیار مفید است، برخی از افراد از این فناوری برای ردیابی تاریخچه مسیرهای رانندگی وسیله نقلیه و مشاهده آنها در صورت نیاز و همچنین ذخیره اطلاعات ردیاب مانند مسافت رانندگی یا مصرف سوخت خودرو استفاده می کنند. با توجه به عملکرد اصلی این دو دستگاه میتوانید تفاوت آنها را بهدرستی تشخیص دهید. با خرید ردیاب خودرو میتوانید اتومبیل خود را در مقابل سارقان حرفهای مصون بدارید. جی پی اس امنیت وسیله نقلیهی شما را تامین میکند و به همین دلیل خرید بهترین مدل جی پی اس تضمینکنندهی حفظ سرمایهی شماست. دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب مگنتی یا آهنربایی وجود دارد جی پی اس و سیمکارت میباشد.ردیاب خودرو بوسیله gps طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را بدست می آورد و بوسیله سیمکارت این مختصات را برای صاحب خودروارسال مینماید وبدین وسیله میتوان کار ردیابی را انجام داد.در برخی ردیاب ها از دکل های موبایل BTS و وای فای های محیط نیز استفاده میشود تا مکان یابی سریعتر انجام شود.

 

باز و بستن در:بعضی از آنها به سیستم درهای ماشین وصل میشوند و به راننده این امکان رو میدهند که بتواند با موبایل از هر فاصله ای در خودرو رو باز و بسته کنه. در صورت جدا شدن ردیاب از خودرو سریعا آلارم پخش می شود و در هنگام روشن شدن ماشین اعلام هشدار می کند . اپلیکیشن سرو به کاربر این امکان را میدهد تا میزان حساسیت سنسور ضربهی ردیاب را بر روی یکی از سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کند. این کار به شما کمک میکند به خوبی با خدمات مجموعه مورد نظرتان آشنا شده و از نحوه پاسخگویی آنها به مشتریان اطمینان یابید. توصیه میکنیم حتما صفحه مربوط به اپلیکیشن و سامانه وب را بررسی بفرمایید تا بیشتر با امکانات آنها آشنا شوید. شما میتوانید برای اطلاع از مزایای انواع ردیابها و قیمت آنها به صفحه محصول مورد نظر خود مراجعه نمایید. تعریف محدوده مجاز جهت تردد خودرو : شما میتوانید حصار جغرافیایی یا جئوفنسی برای ردیاب تعریف کنید که خودرو به محض ورود یا خروج از این حصار شما را مطلع کند. 

 

نکته آخر هم اینکه مانند یک دستگاه دیاگ، عیوب سیستمی خودرو مانند وضعیت عملکرد موتور و شمعها و سرعت فن و غیره به اطلاع شما خواهد رسید و به راحتی میتوانید متوجه بشوید خودروی شما چه ایرادی دارد و برای حل آن باید به چه تعمیرکاری مراجعه کنید! این هشدارها معمولاً زمانی که یک گربه یا توپ کودکان تصادفاً با خودرو شما تماس پیدا میکند ارسال میشوند. مانند همه ردیابهای دنیا، این محصول نیز در همکاری با سیستم جهانی GPS و ماهوارههای آن فعالیت میکند. از این رو محصولات خود را از بهترین قطعات قیمت جی پی اس ماشین و مطابق با برترین تکنولوژیهای ردیابی و امنیتی طراحی میکند. RN 105 می تواند با یک بار شارژ تا 48 ساعت به طور مداوم، اقدام به ردیابی هدف نماید و حتی در صورت قطع ارتباط با اینترنت، قادر است اطلاعات مربوطه را در حافظه خود جمع آوری و سپس همه آن ها را به یکباره انتقال دهد که بسیار کاربردی و مفید می باشد. گاها دیده شده است که ردیاب های ارزان قیمت، حتی از پنل فارسی زبان بهره نمی گیرند و برای حل مشکلات ایجاد شده در خدماتشان، حتی پشتیبانی آنلاین ندارند.

 

با وایزر، کنترل وسیلهنقلیهی خود را حتی از راه دور در دست بگیرید! اتصال این سخت افزار به اینترنت موجب شده که مالک بتواند در هر لحظه از موقعیت مکانی اتومبیل خود مطلع شود. چقدر سخت است وقتی از سر کار به خانه می آیید و متوجه می شوید که ماشین شما دزدیده شده است. شاید برای خیلی از شما این سوال پیش بیاد که ردیاب ماشین بهتر است یا دزدگیر؟ نکته: معمولا اکثر ردیابهای امروزی از سیم کارت برای ارسال دادههای خود پشتیبانی میکنند. زیرا این ردیابها از برق خودرو استفاده میکنند و دلیلی برای نگرانی از بابت ظرفیت باتری وجود ندارد. ردیاب خودرو ابزاری نیست که هر روز با آن دست و پنجه نرم کنید. با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای نوین و هوشمندی اختراع شدند که بتوانند زندگی انسان را آسانتر و آرامش بیشتر را برای او فراهم کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به علت بلد نبودن راهها، سردرگم و کلافه شده باشید. به این ترتیب هرگاه در استفاده از این محصول سوالی داشته و یا نیاز به کمک داشته باشید، تنها با یک تماس مشکلتان برطرف خواهد شد.

 

https://radyabeman.com/