سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

هتل برج های جمیرا امارات

دبی که به عروس خاورمیانه معروف است یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. این تغییرات باعث می شود دبی هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان باشد. با سفر به دبی ساختمان های شگفت انگیزی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. نکات مهم قبل از سفر به دبی نکات مهمی هستند که باید بدانید در ادامه سعی می کنیم به تفصیل صحبت کنیم.

آب و هوای دبی در فصول مختلف

قبل از سفر به دبی، توجه به آب و هوا یکی از نکات مهم است; این شهر در زیر خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. به همین دلیل هوای این شهر عموماً گرم و خشک است و برای افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این آب و هوا آزاردهنده است و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در نتیجه بین بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل است و میانگین دمای آن 48 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان برای سفر به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و زیبای دبی شنا کنید.

آب و هوای دبی در فصول مختلف



مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. مدت زمان پرواز از تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه می باشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد، رزرو مهم ترین چیز قبل از رفتن به دبی است. این شهر مدرن بهترین هتل های دنیا را برای اقامت مسافران دارد که در زیر بهترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا در لیست هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی و رستوران های عالی با غذاهای بین المللی می باشد. همچنین هتل جمیرا دسترسی آسانی به دبی مال، مرکز شهر دبی و ... دارد. سرویس رفت و برگشت رایگان در دسترس است.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل قرار دارد و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل رافلز دارای امکاناتی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP می باشد.

آدرس: دبی، بر دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید



این هتل در دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج دارای تعدادی رستوران است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: مرکز شهر برج خلیفه دبی



هتل برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه و 9 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کنند.

آدریشی: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر و تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و حدود 30 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. دبی. ساحل با ماشین آن را دارد. همچنین امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد، تجربه خوبی از سفر در دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی



هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یکی از هتل های پنج ستاره دبی است. این هتل دارای 292 اتاق است که منظره ای از دریا و خلیج را ارائه می دهد که تفاوت شگفت انگیز و منحصر به فردی را در شهر کویری دبی ایجاد می کند.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم قبل از سفر به دبی تمامی موارد مهم را برایتان شرح دهیم تا سفری فراموش نشدنی داشته باشید. اگر برای مدت اقامت خود در دبی نیاز به خودرو دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت خوشنام و محبوب سعادت رنت استفاده کنید. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبی استفاده کنید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد