سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

اردوی نوروزی چیست؟

    نظر


در ابتدا ممکن است برای عده ای سوالی در مورد اینکه کمپ نوروز چیست یا اینکه فکر کنید یک اردوی تفریحی است که در ایام نوروز برگزار می شود سوال داشته باشند اما در واقعنام کامل این دوره اردوی نوروزی است که ویژه است. برای داوطلبان کنکور سراسری چون در ایام نوروز که جایی برای درس خواندن در خانه نیست می توانند خوب درس بخوانند و در محیط پیشرفت کنند.

 


اردوی تحصیلی نوروز در کجا برگزار می شود؟

اردوهای نوروزی اغلب در دانشگاه ها یا مدارس تحصیلی برگزار می شود و به همین دلیل به مدارس شبانه روزی عیدانه یا مدارس شبانه روزی نوروزی نیز معروف هستند. در تهران این رویداد هر ساله در دانشگاه های خواج نصیر و تهران و هر چند سال یکبار در دانشگاه های امیرکبیر و شریف برگزار می شود.



در این مهمانخانه های تعطیلات چه اتفاقی می افتد؟

در این دوره‌های آموزشی که معمولاً توسط مرکز آزمون عالی تهران برگزار می‌شود، هر داوطلب حوزه تحصیلی خود را دارد، در برخی از دوره‌ها دانش‌آموزان (یک صندلی) امتحانی را اشغال می‌کنند و در برخی دیگر افراد زیادی پشت میز بزرگ درس می‌خوانند. ، اما در بهترین اردوهای نوروزی هر داوطلب یک میز و صندلی های راحت بسیار بزرگ برای درس خواندن دارد و از ساعت 7 صبح تا 22 تا 22 در دانشگاه درس می خوانند، خدمات مشاوره ای و آموزشی زیادی نیز سازماندهی می شود. .



چه خدمات مشاوره ای در اردوی نوروزی ارائه می شود؟

در اردوی نوروزی داوطلبان یک مشاور شخصی دارند که قبل از شروع اردو برای هر داوطلب برنامه انفرادی تهیه می کند و در طول عید در کنار داوطلبان هستند تا بتوانند به خوبی درس بخوانند و درسی خود را بهبود بخشند و روش های خود را ارتقا دهند تا بتوانند در نهایت خلاصه خوبی از مطالعات آنها با استفاده از بهترین روش ها در 3 ماه گذشته وجود دارد.

ضمناً در این اردو، معلم کنکور نیز با برگزاری کلاس های تجدیدنظر، اصلاح مشکلات درسی و رفع نیازهای آموزشی آنان، همراه با دانش آموزان شرکت می کند.

روانشناس بودن و مشاور انگیزشی از ویژگی های این اردوهاست.

 

آیا در این کمپ ها داوطلب استخدام می کنند؟

اکثر کمپ های نوروزی دارای پذیرایی هستند که کامل ترین آنها شامل صبحانه، میان وعده، ناهار و شام می باشد که در بهترین رستوران های تهران و زیر نظر متخصص تغذیه ارائه می شود تا داوطلبان با تغذیه مناسب و با کیفیت بتوانند انرژی لازم را داشته باشند. نیاز به مطالعه در ایام نوروز

اطلاعات بیشتر: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/