سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

شناسایی معلم خصوصی

 

وقتی به فکر گرفتن یک معلم خصوصی یا شرکت در یک درس خصوصی هستید، به چه چیزهایی فکر می کنید؟ چه نوع خدماتی می توانید از معلمان خصوصی انتظار داشته باشید؟ انتظارات شما از کلاس خصوصی چیست و چه عوامل و مزایایی باعث شد تصمیم به استخدام معلم خصوصی بگیرید؟

به جز تصحیح اشتباهات و کمک به قبولی در امتحان، انتظار دیگری از معلم دارید؟ آیا به ذهنتان خطور کرده است که در کمترین زمان ممکن مسیر پیشرفت تحصیلی را طی کنید؟ چه ابزارهایی برای رسیدن به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمامی امتحانات اصلی مدارس، مسابقات و دانشگاه ها مورد نیاز است؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب مسیر درست کمک کند. بستر آموزش استادبانک بهتر و جامع تر از هر مرجعی می تواند به تمامی این سوالات پاسخ دهد. برای دریافت پاسخ تمامی این سوالات مهم کافی است 5 دقیقه با ما همراه باشید و مطالب ارائه شده را تا انتها مطالعه نمایید.

انتخاب معلم خصوصی؛ روشی سریع برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، می دانیم که بهترین راه رفتن به مدرسه است. اما برای ما مهم نیست که آیا روش انتخاب شده راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب اشتباهی می تواند هزینه های غیرقابل قبولی را به همراه داشته باشد، زیرا فرآیند یادگیری در مدت زمان طولانی انجام می شود و ما باید برای تمام این مدت هزینه کنیم. اما با وجود اینکه روش سریع تری به نام معلم خصوصی وجود دارد اما دلیلی برای استفاده از روش هایی با هزینه های ناپایدار و طولانی مدت وجود ندارد و با استفاده از معلم خصوصی می توانید در زمان و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه برسید. مانند مدرسه یا ارزان تر. استفاده از معلم خصوصی استادبانک کوتاه ترین و بهترین راه یادگیری است.

به منظور یادگیری سریعتر و دستیابی به موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک برای تمامی دروس و مهارت هایی که ممکن است با آن ها دست و پنجه نرم کنید، مانند معلمان ریاضی، معلمان قوی و تحصیل کرده جذب کرده است. زمانی که سایت استادبانک فرآیند جذب معلم خصوصی و تمامی دوره ها و تکنیک های آموزش داده شده در این سایت را ارائه می دهد شگفت زده خواهید شد.

جذب هیئت علمی قوی

پیدا کردن یک معلم خصوصی که عضو یک پلتفرم آموزشی معتبر نباشد بسیار دشوار است. استادبانک این بستر را فراهم کرده است که می توانید از بین بیش از 2000 مدرس خصوصی فعال و قوی، معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد پلتفرم، استادبانک از فیلترهای ویژه برای انتخاب مدرسان استفاده کرد. به عنوان نمونه، نتایج تدریس تک تک اساتید در مراکز آموزشی مختلف را ارزیابی کردند و تعداد دانشجویان موفق را نیز مورد بررسی قرار دادند. در این پلتفرم هر استادی تنها می تواند دروس مرتبط با رشته خود را تدریس کند و سال ها تجربه تدریس درس را با روش های مختلف دارد.

در پروفایل هر معلم، تمامی امتیازات به صورت امتیاز و ستاره نمایش داده می شود. رزومه و سوابق کاری هر معلم گواهی بر صحت ارزشیابی است و به راحتی مشخصات این معلم را پیدا خواهید کرد.

شناسایی معلم خصوصی

تشخیص و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی دشوار است. همیشه اطلاعات حرفه ای و آموزشی معلم در اختیار شما قرار نمی گیرد. هیچ یک از موسسات و مدارس این همه اطلاعات را به شما نمی دهند. با این حال، با استفاده از پلتفرم استادبانک، می توانید قبل از کلاس اول، شناخت تقریباً کاملی از معلم خود به دست آورید.

ارزیابی کیفیت تدریس معلم؛ می توانید از نظرات فارغ التحصیلان در قسمت بررسی استفاده کنید. ارزیابی سطح تجربه و تحصیلات هر معلم؛ می توانید از اطلاعات رزومه و سابقه تدریس آنها استفاده کنید. با بررسی امتیازات و ستاره های هر استاد؛ شما می توانید ساعات کار و تدریس شخصی او را بررسی کنید. در حقیقت، استادبانک تمامی اطلاعات مورد نیاز برای یافتن استاد راهنما را در اختیار شما قرار می دهد که از مزیت های این بستر تدریس خصوصی است.

قیمت شهریه خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه تدریس خصوصی با مهارت های معلم مورد نظر مطابقت داشته باشد. آیا مبلغی که برای تدریس معلم پرداخت می شود با کیفیت تحصیل او متناسب است؟ استادبانک شرایطی را معرفی کرد که فقط برای مهارت تدریس استاد مربوطه پرداخت می کنید. زیرا استادبانک با توجه به صلاحیت ها و مهارت های تدریس معلم را جذب می کند و با توجه به این شایستگی ها قیمت هر جلسه را تعیین می کند.

در «استادبانک» اساتید و معلمان با توجه به نتایج کتاب درسی از یک ستاره تا پنج ستاره و بالعکس ارزیابی می شوند. بنابراین اگر کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است مثلاً قیمت و نرخ کلاس خصوصی به قسمت رتبه بندی استاد مراجعه کنید و با توجه به مقداری که برای هر کلاس خصوصی نیاز دارید درست را انتخاب کنید. معلم را انتخاب کنید

کلیه آموزش های حرفه ای مورد نیاز برای فرصت های شغلی و فرصت های تحصیلی

برای یادگیری چه موضوعات و مهارت هایی به معلم خصوصی نیاز دارم؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه و دروسی مانند فیزیک و کنکور می باشد. علاوه بر این، در استادبانک می توانید از مهارت های بسیاری از اساتید دانشگاه و معلمان حرفه ای بهره مند شوید. برای دستیابی به شغلی پردرآمد می توانید به استادبانک مراجعه کرده و دوره های تخصصی مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف را بگذرانید.

ضمناً در سایت مدرسین زبان امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای کانادا، آمریکا و سایر کشورها و همچنین مهاجرت کاری و کسب نمرات بالا در آزمون ها، آیلتس و تافل ارائه شده است. استادبانک دارای مدرسان مستقل در تمامی موضوعات مهم دانشگاهی و مهارت های عملی مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

کسب موفقیت تحصیلی با کمک اسادبانک

با ورود به پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک می توانید درخواست کلاس های تدریس خصوصی داشته باشید و از خدماتی مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مشاوره در زمینه های مختلف و همچنین انتخاب مدرس یا حضوری آنلاین بهره مند شوید. کلاس های تدریس خصوصی علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن استادبانک برای مطالعه منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی استفاده کنید.

با بستر استادبانک هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و کسب مقام برتر وجود ندارد و در این بستر می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. با استادبانک دیگر کلمه «نمی شود» به معنای آرزو و آزادی نیست. برای کسب نتایج عالی، بلافاصله وب سایت تدریس خصوصی استادبانک را بررسی کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. همیشه می توانید برای گزینه های مناسب با تیم پشتیبانی استادبانک تماس بگیرید.