سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

نکات خرید پایین ماشین


اگر قصد خرید یک کفپوش ماشین خوب را دارید؛ با توجه به مدل های مختلف موجود در بازار و همچنین تفاوت قیمت در انواع سکه ها، می تواند شما را در هنگام خرید این محصول کمی سردرگم کند. اما در این مقاله انواع کفپوش خودرو را برای شما بررسی می کنیم و به شما می گوییم که کدام کفپوش برای خودروی شما مناسب است و همچنین نکاتی را که هنگام خرید این نتیجه باید به آن توجه داشته باشید را بررسی می کنیم.

ابتدا مدل های کف را بررسی می کنیم که شامل موارد زیر است:

5 بعدی کوچک

با پیشرفت تکنولوژی امروزه این محصولات با تنوع و کیفیت بالایی در بازار عرضه می شوند که عمر مفید و کارایی بالاتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار به آنها می دهد. پیاده روی پنج بعدی یک نوع پیشرفته از راه رفتن سه بعدی است که نسبت به پیاده روی سه بعدی مزایایی دارد. از نظر ابعاد بهترین نوع آنها برای پوشش کف ساخته شده است.

ویژگی های کف پنج بعدی

مقاومت بالا: کف پنج بعدی به دلیل استفاده از مصالح مرغوب در برابر عوامل محیطی مانند خوردگی، آب، گرد و غبار، سرما و گرما که یکی از مهم ترین عوامل مخرب زمین هستند، مقاوم است. لایه 5D از چرم مصنوعی با کیفیت بالا استفاده می کند که گفته می شود با لایه ای پوشانده شده است که سطح را در برابر آب، کثیفی و سایش مقاوم می کند و عاری از بوی نامطبوع است.

اضلاع بلند و ضخیم و 100% کفپوش خودرو: کفپوش های موجود در بازار از نظر کفپوش خودرو به انواع مختلفی تقسیم می شوند و فقط محصولات با کیفیت و تازه کف خودرو شما را می پوشانند. کفپوش های پنج بعدی برای پوشش کامل کف خودرو طراحی شده اند و بخشی از حاشیه کناری در و برخی نقاط کور اطراف صندلی را می پوشانند. این ویژگی از ریزش گرد و غبار یا کثیفی از کناره های زمین جلوگیری می کند و نظافت خودرو را بسیار آسان می کند. در واقع این ویژگی یکی از اصلی ترین نقاط فروش کفپوش پنج بعدی است.

مجهز به پدال های فلزی یا پی وی سی: مشخص است که راننده بیش از همه در ماشین است! به همین دلیل امکان کشیدن یا پارگی پایین راننده بیشتر به دلیل استفاده از پدال است. پدال پدال تنها قسمتی است که روی سطح محکمی قرار می گیرد و محل مناسبی برای استفاده پای راننده از پدال است و همچنین از افتادن سمت راننده جلوگیری می کند. فقط طبقات 5 بعدی و سایر طبقات سه بعدی به این ویژگی مجهز هستند. می توان گفت وجود پدال یکی از دلایل کیفیت محصول است.

لازم به ذکر است یکی از پرفروش ترین آپارتمان های پنج ضلعی طبقه شاهین می باشد.

فراموشی من را بشمار

این نوع کفپوش خودرو از نظر نصب و مقاومت در بالاترین رده قرار می گیرد که نظر اکثریت مشتریان را به خود جلب کرده است و در دو نوع خارجی و ایرانی موجود می باشد که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. این کفپوش های خودرو در پلی اورتان و چرم تولید می شوند; به طور کلی پس از کفپوش های پنج طرفه، گران ترین و بهترین نوع کفپوش خودرو هستند، در ادامه به معرفی این محصول پرطرفدار می پردازیم.

ویژگی های کف های سه بعدی

تمام سطح ماشین را می پوشاند

ضد آب و از وزش گرد و غبار در کف خودرو جلوگیری می کند

ماندگاری بسیار طولانی بدون محو شدن

خاصیت ضد لغزش دارد و زیر پای مسافران نمی لغزد

در ساخت این کفپوش ها از بهترین مصالح استفاده شده است.

کفپوش لاستیکی

یکی از محبوب ترین کفپوش های موجود در بازار کفپوش لاستیکی است که از یک لاستیک بسیار الاستیک ساخته شده است. انواع مختلفی از کفپوش لاستیکی در بازار وجود دارد. و رطوبت آنها به حدی است که هنگام شستن خیلی سریع خشک می شوند و نه. نیازی نیست آن را به مدت طولانی در معرض آفتاب قرار دهید و می توانید آن را با حوله خشک کنید.

ویژگی های کفپوش لاستیکی

در پشت کف شیارهایی وجود دارد که کف را به کف ماشین متصل می کند

رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد

مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی (سرما و گرما)

سهولت در تمیز کردن

هنگام خرید کفپوش خودرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سایز کفپوش: مشتریان گرامی لطفاً از انتخاب کفپوش مناسب برای خودرو خود اطمینان حاصل کنند، در صورتی که کف خودرو اندازه مناسبی نداشته باشد ممکن است در حین رانندگی حرکت کرده و با گیرکردن پدال ها و ایجاد تصادف باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شود.

جنس کف: اگر کفپوش از کیفیت خوبی برخوردار نباشد خیلی سریع از بین می رود و باز هم فقط باید آن را بخرید. کسانی که کفپوش ماشین تهیه می کنند حتما می خواهند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند و کارایی آن بالاست پس در هنگام خرید دقت کنید که از برندهای معتبر باشد.

چیدمان صحیح خودرو و انتخاب رنگ: انتخاب رنگ مناسب برای کف خودرو کاملا سلیقه ای است و به نظر شخصی خریدار بستگی دارد، اما بهتر است رنگ روکش صندلی ها و ... همخوانی داشته باشد. لطفاً آن را همراه با قطعات رنگی در محفظه مسافر استفاده کنید.

ارزش کف ماشین

کفپوش های موجود در بازار قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند و با توجه به متریال به کار رفته در متریال و طراحی کفپوش ها، قیمت آنها متفاوت است.

البته لازم به ذکر است که قیمت کفپوش های 5 بعدی به دلیل کیفیت بالاتر از کفپوش های سه بعدی و لاستیکی است. با این حال، با توجه به کیفیت بالای ساخت آنها; خرید این نوع مدل کفپوش پیشنهاد می شود.

چرا باید از لوکس سهیل فرش ماشینی بخریم؟

لوکس سهیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان کفپوش خودرو در ایران می باشد. شرکتی که در زمینه تولید و فروش انواع مدل های پا از جمله مدل های 3 بعدی، 5 بعدی و لاستیکی فعالیت می کند. این دو جنبه: 1) در دسترس بودن دست اول و 2) تنوع بالا، این مجموعه را به مکانی مناسب برای خرید لوازم جانبی خودروهای لوکس تبدیل کرده است. لوکس سهیل امکان خرید کفپوش تکی از طریق وب سایت www.luxsoheil.com را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

ادامه مطلب: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/سایپا-کفپوش-خودرو/کفپوش-پراید/