سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

معرفی ایسر



بررسی تخصصی

ایسر در این لیست امتیاز 31 از 40 را کسب کرده که بسیار پایین است (مشابه لنوو و مایکروسافت). این امتیاز پایین نشان می دهد که کارشناسان برند ایسر را چندان دوست ندارند. کارشناسان به مدل های پرچمدار هر گروه توجه می کنند و به دلیل اینکه اکثر لپ تاپ های استاندارد ایسر ساده هستند و از ویژگی های پرچمدار برخوردار نیستند، امتیاز کمتری در این دسته کسب می کنند.

خلاقیت

ایسر کمترین امتیاز را در بخش طراحی کسب کرد (11 از 15) که نشان دهنده ضعف این لپ تاپ ها از نظر ظاهر و زیبایی است. مطمئنا طراحی ایسر قابل قبول است، اما در مقایسه با برندهای دیگر، طرح های ایسر تکراری و کم رنگ است. شکل زیر طراحی لپ تاپ Acer TravelMate TMP214 را نشان می دهد که برای سال 2021 کمی قدیمی است.

حمایت کردن

در بخش پشتیبانی  فروشگاه ebuy، ایسر بیشترین امتیاز پشتیبانی را پس از ایسوس و لنوو به دلیل شرکت‌های محبوبی مانند Avagen و لپ‌تاپ‌های سازگار Acer دریافت می‌کند. ایسر گارانتی های 18 ماهه و 24 ماهه ارائه می دهد، اما توصیه می کنیم گارانتی 24 ماهه را خریداری کنید. برخی از ضمانت‌های این برند 18 ماهه است، بنابراین در بخش پشتیبانی امتیاز کمتری نسبت به لنوو کسب کرده است.

نوآوری

ایسر بهترین امتیاز را در رده عملکرد جدید کسب کرد (9 از 10). لپ تاپ های بازی این شرکت (Predator) بسیار نوآورانه هستند. لپ تاپ Acer

هزینه خرید و انتخاب

اگرچه قیمت کامپیوترهای ایسر بالاست اما مدل های زیادی در بازار ایران موجود نیست و به طور کلی انتخاب زیادی وجود ندارد. به همین دلیل، ایسر در این رده نمره متوسط ??(8 از 15) می گیرد.

خرابی کمتر

بزرگترین ضعف برند ایسر دقیقا در همین بخش است. متاسفانه لپ تاپ های ایسر بیش از هر برند دیگری شکسته می شوند. ضریب خرابی بالای لپ تاپ های ایسر و همچنین فروش نسبتاً ارزان آن ها، خرید برخی از قطعات آن ها را سخت کرده است. به همین دلیل باید به این بخش توجه ویژه ای داشته باشید.

نتیجه گیری؛ آیا لپ تاپ ایسر خوب است؟

لپ تاپ های ایسر همیشه انتخاب خوبی برای افرادی با بودجه محدود هستند. اما با توجه به آسیب بالای این برند، اگر بتوانید کمی بودجه خود را کش دهید، بهتر است از برندی با آسیب کمتر خریداری کنید.