سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

آیا زمان گفتن بیشتر درباره دبی مال است؟

شب که فرا میرسد هزارویک جانور صحرایی به دل کویر میزنند. گردشگران میتوانند از تپه بازی، دوچرخه سواری چهارگانه “ATV”، شترسواری و دوچرخه سواری در دل این کویر لذت ببرند. پروژه ساخت چرخ و فلک دبی از ماه مه 2015 آغاز شد و در اواسط سال 2019 به پایان رسید. این قفسها گردشگران را در عمق آکواریوم 10میلیون لیتری دبی قرار میدهد. پارک آبی لگولند که قسمتی از پارک موضوعی لگولند است به شما این امکان را میدهد که علاوه بر لذت بردن از تفریحات آبی با لگو، هر آنچه را که میخواهید بسازید و به جرئت میتوان گفت برای خانوادههایی که بچههای کوچک دارند، از بهترین پارک های آبی دبی است. شهری که در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته و به یکی از گران ترین شهرهای توریستی دنیا تبدیل شده است. به دلیل اینکه ساخت این چرخ و فلک بسیار پرهزینه بوده در نتیجه قیمت بلیط آن نسبت به دیگر سازه ها مقداری گران تر است. به طور کلی میتوان گفت که دبی شهر گران قیمتی است. یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان با مخزن 10 میلیون لیتری آکواریوم دبی است که در دبی مال واقع شده است. پس از چرخی در موزه و قبل از خروج از آن به دیدار فروشگاههای اجناس سوغاتی بروید.

این فروشگاهها معمولاً اجناس تکی شده خود را با قیمت پایین و یا حتی 50 درصد زیر قیمت اصلی به فروش میرسانند. در این فروشگاه شما میتوانید اجناس لوکس را زیر قیمت اصل خریداری کنید. نوعی دوربینی است که درمقابل آب وگردوخاک مقاوم است، اگربخواهید با این دوربین در زیر آب عکس بگیرید باید هزینه اضافی بپردازید، اگر خودتان داری می توانید دوربین را باخودتان داخل آکواریوم ببرید ولحظات هیجانی خودراثبت کنید. به این دلیل که از داخل کابین ها و محفظه های این چرخ و فلک ها می توان نمای تازه ای از شهر را دید. به لطف این امکانات خاطرهای فراموشنشدنی از جشنتولدی اشرافی در زیباترین آکواریوم جهان در خاطر فرزند شما ماندگار میشود. مطمئن هستیم به لطف اطلاعاتی که در مجله گردشگری ره بال آسمان با شما در میان گذاشتیم، برای گشتوگذار در این آکواریوم لحظهشماری میکنید. حتی پیش از اینکه این موزه به بهره برداری برسد، مجله معروف نشنال جئوگرافیک آن را به عنوان یکی از زیباترین موزه های جهان در نظر گرفته بوده است. این چرخ و فلک از سازه مشابه خود در لندن و لاس وگاس ارتفاع بسیار بیشتری دارد. همان طور که گفته شد، بزرگترین چرخ و فلک جهان یعنی عین دبی در نزدیکی منطقه جمیرا در جزیره بلو واترز قرار دارد. پارک آبی وایلدوادی در ساحل جمیرا و مقابل برج العرب دبی ساخته شده است و با فضای سرباز تفریحاتی هیجان انگیز و منحصربه فرد دارد. حدود 300 دستگاه در این موزه وجود دارد که از میان آنها میتوان به پیپباکس هلندی، فناکیستیسکوپ، زوتروپ، پراکسینوسکوپ و چشمانداز قیصر اشاره کرد. اینجاست که مدیران گردشگری آکواریوم دبی قایقهای شیشهای را در قسمتهای مشخصی از این آکواریوم به آب انداختهاند. مجموعه چرخ و فلک دبی پس از افتتاح همهروزه بهجز سهشنبهها، از ساعت 13 تا 22 باز بود؛ اما در تاریخ 14 مارس 2022 بهدلیل تعمیرات دورهای بسته شد.

قبل از سوار شدن بر چرخ و فلک چشم دبی باید از گیت های امنیتی ویژه که برای تامین کامل امنیت این چرخ و فلک مدرن و بزرگ تعبیه شده است عبور کنید، بنابراین بهتر است یک ساعت قبل از سوار شدن و استفاده از این چرخ و فلک در محوطه آن حضور داشته باشید. مساحت هر کپسول چرخ و فلک عین دبی 30 متر مربع است و به طور کامل از شیشه ساخته شده است. اگر تاکنون تجربه بازدید از چرخ و فلک دبی را داشتهاید، نظر خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. بررسی جزئیات، امکانات و ویژگی های سازه های لوکس و مدرنی هم چون عین دبی دارای جذابیت های خاص خود و بسیار هیجان انگیز است. وایلد وادی نه تنها در نوع خودش بسیار خاص است، بلکه در یکی از مهمترین بخشهای توریستی دبی، یعنی در نزدیکی برج عرب واقع شده است. • اگر اتفاقی اورژانسی برای شما یاعزیزانتان افتاد خیلی زود به یکی از مسوولین پارک اطلاع دهید و یا با 112 تماس بگیرید تا خدمات دارویی و پزشکی را سریعا در اختیارتان قراردهند. برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. با این حساب اگر دل شیر دارید و میخواهید به میان گله کوسهها بروید، پس از ورود به آکواریوم، بلیط شنا با کوسهها را رزرو کنید. در این صورت نگرانی شما از بابت هرگونه مشکلی کاهش خواهد یافت. بهعلاوه قانون فاصله 3 متری در بخش کافهها و رستورانهای سالن Seaview نیز اجرا میشود.کارکنان مجموعه عین دبی بهطور مداوم از ماسک صورت استفاده میکنند و رعایت فاصله اجتماعی و الزامات بهداشتی از ضروریات این مجموعه است.مجموعه چرخ و فلک عین دبی برای اطمینان از حفظ سلامت مهمانان خود امکاناتی چون تهیه ماسک یکبارمصرف و ضدعفونیکننده دست در سراسر مرکز، سیستم فروش بلیط آنلاین برای کاهش تجمع و ازدحام افراد، وجود موانع فیزیکی بین مهمانان و کارکنان فروش بلیط، تشویق به پرداخت بدون تماس دست و با کارت و دستگاههای الکترونیکی برای سفارش غذا و نوشیدنی در سالن را نیز فراهم کرده است.

چرخ و فلک دبی دارای 48 کابین با ظرفیت 40 نفر است.توجه داشته باشید که در زمان COVID-19، چرخ دبی با ظرفیت کاهش یافته کار می کند.همچنین برخی از کابین ها مجهز به بار و برخی دیگر برای صرف غذا در نظر گرفته شده است که ظرفیت آن را به 12 نفر محدود می کند.همه کابین ها مجهز به پنجره های کف تا سقف، تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند.یک چرخش کامل 38 دقیقه طول می کشد که زمان زیادی برای تماشای مناظر هیجان انگیز است. قطعا استفاده کردن از بلند ترین چرخ و فلک در جهان با ارتفاع باور نکردنی 250 متری بسیار ترسناک و خطرناک به نظر می رسد، اما باید به این نکته مهم توجه داشت که این چرخ و فلک در حالی که بزرگ و مرتفع است، یکی از ایمن ترین چرخ و فلک های جهان است و استاندارد های بسیار سطح بالایی را در زمینه مسائل فنی و ایمنی به دست آورده است. ازش هم می شه نمای 360 درجه از دبی داشت. قیمت بلیط کابین ویژه از 1,550 درهم امارات آغاز میشود. این چرخ و فلک لوکس و رده بالای دنیای امروز، تکمیل کننده پازل تجمل گرایی موجود در جزیره بلو واترز و آغاز گر موج جدیدی از تجمل گرایی و گرایش به سبک زندگی لوکس در کل امارات متحده عربی است.

طبقه چهارم دارای یک بخش ویژه به نام بانک DNA است و در آن به نگهداری 2400 کد از ژنتیک موجودات متنوع مانند گیاهان، حیوانات، حشرات و دانهها پرداخته میشود. برگزاری جشن تولد نیز مانند جشن ازدواج در این محل امکانپذیر است. اگر تا به حال به برگزاری یک جشن در آسمان فکر نکردهاید، از این بعد می توانید آن را در گزینه های خود قرار دهید. کوسههایی که از آنها صحبت میکنیم، از خطرناکترین کوسههای دریا هستند. شما همچنین میتوانید از گزینههای دیگر مانند اسکوتر برقی و دوچرخه نیز برای طی کردن این مسیر استفاده کنید.خودرو: اگر در دبی خودرو اجاره کنید، بهراحتی از طریق جاده شیخ زائد میتوانید خود را به عین دبی برسانید.تاکسی آبی: یکی از بهترین وسایل حمل و نقل برای دسترسی به چرخ و فلک دبی، تاکسیهای آبی هستند که از روی دریا شما را به این جاذبه میرسانند. امکان خرید: این چرخ و فلک به شما امکان خرید از فروشگاههای مختلفی که در داخل آن قرار دارند را میدهد. از داخل سفینهها، مناظری خیرهکننده و تمام نشانیهای دبی را میتوان مشاهده کرد و از این پلها، میتوان از چرخ و فلک زیبای قلب دبی و معابر شهر لذت برد، همچنین، این تجربه عجیب و غریب میتواند به عنوان یک سند نشانده شده باشد که سفری به چرخ و فلک داشتهاید و میتوانید آن را به عقب برگردانید. برخی از دیدنی های این دهکده عبارتند از: برج ایفل، هیروگلیف های مصر، شهر ممنوعه پکن، معابد های مختلف تایلند، برج پیزا، مجسمه آزادی، ساعت لندن، مسجد تاج محل، که به صورت مینیاتوری بازسازی شده و با نورپردازی فضای خاق العاده ای را ایجاد کرده است. عین دبی که چشم دبی ترجمه می شود دارای 48 کابین کپسول مانند با چشم انداز 360 درجه و فوق العاده ای از شهر رویایی دبی است که ظرفیت پذیرش 1900 مسافر را دارد.

برای لذت بردن از این مناظر، عین دبی 48 کابین پیشرفته دارد که بعضی از آنها میتوانند تا 40 مسافر را در خود جای دهند. چه رسد به اینکه این باغ در دل یکی از فرودگاهها که جز لیست فرودگاههای دبی و در دل بیابان با گرمای بیش از 40 درجه است، ساخته شده باشد. اتاقک های این سازه نمای 360 درجه ای از شهر را در اختیار شما قرار می دهند. در رستورانهایی که در نزدیکی این آکواریوم قرار وجود دارند، در اعماق دریا میتوانید تجربه رویایی و تکرار نشدنی را از غذا خوردن در میان کوسهها و ماهیها تجربه کنید. جزیره بلوواترز ترکیبی پیچیده از اقامتگاهها، گزینههای سرگرمی، بوتیکها و رستورانها و همچنین دو هتل مجلل را ارائه میدهد: Caesars Palace Dubai و Caesars Resort. برج العرب به عنوان مجلل ترین هتل جهان، فواره نخل به عنوان بزرگترین فواره در جهان، فواره دبی به عنوان بلندترین آبنما در جهان، برج خلیفه به عنوان مرتفع ترین ساختمان در جهان از دیگر رکوردداران شناخته شده هستند. برای ساخت اسکلت سازه عین دبی مهندسان سازه از جرثقیل هایی که قابلیت بلند کردن 3000 تن بار را دارند استفاده کرده اند. تاریخ دقیق بازگشایی چرخ و فلک دبی مشخص نیست؛ بنابراین بهتر است که قبل از سفر به وبسایت این مجموعه مراجعه و از باز بودن آن، اطمینان حاصل کنید.- یکی از برنامههای آینده و پرطرفدار چرخ و فلک دبی، برگزاری جشن سال نوی کریسمس 2023 است. حتی در بهترین فرودگاههای دنیا هم، شما صرفا امکاناتی را برای اطمینان از پرواز راحت خود در یافت خواهید یافت. برای اطمینان از حفظ سلامت همه افراد حاضر در مجموعه، برچسبهایی روی زمین تعبیه شده است تا افراد در فاصلههای مناسب از یکدیگر بایستند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

فقط گوچی، شاهکار مد ایتالیایی، با هزار متر مربع، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های عرضه پوشاک خود را در دبی مال ارائه کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. شایعات بسیاری در مورد هزینه تیکت چرخ و فلک دبی و چگونگی رزرو آن وجود دارد. البته باید توجه داشت که هزینه تهیه و رزرو بلیط این کابین ها 175 درهم است. چشمتان به کشورهایی مانند آفریقا و ژاپن، تا هند و چین و ترکیه خواهد خورد و سفری مختصر و مفید به دور دنیا خواهید داشت. مکان قرار گیری دهکده جهانی دبی، با اینکه در خارج از شهر است، اما بسیار مناسب است و مسیر بسیار دشواری را برای رسیدن به آن در پیش نخواهید داشت. دهکده جهانی دبی هم اکنون در زمینی به وسعت 1 میلیون و 600 هزار متر مربع قرار دارد و هر ساله میزبان 6 میلیون توریست و بازدید کننده است. این پارک آبی بیش از 23 برج آبی، 50 چشمهی آب و 118 لانه موج دارد که اولین برج آبی جهان را با ارتفاع 307 فوت را نیز در خود دارد. این همه دارایی قطعا موجب می شود تا این پارک آبی را یکی از بهترین پارک های آبی شهر دبی معرفی کرد.

بهترین روش برای خرید بلیت دهکده جهانی دبی از طریق وبسایت رسمی آن است. شوهای ویژهای هم در سکوی اصلی توسط هنرمندانی در سطح جهانی در حال اجرا خواهند بود. حالا هم که عین دبی افتتاح شده است، بیش از پیش در دنیا غوغا به پا کرده است و خیلی از توریستان برای دیدن این چرخ و فلک و سوار شدن در آن بیش از پیش برای سفر به دبی مشتاق شده اند. زعفران، عود، انواع عطر، ادویه و لباسهای عربی از جمله برخی از سوغاتیهایی هستند که میتوانید از این بازار تهیه کنید. گالری الجابر فروشگاهی مناسب برای تهیه هدایایی برای تمام اعضای خانواده با قیمتهای گوناگون است. شما می توانید در این پارک ها، تمام انرژی های نهفته تان را خالی کنید و هیجان واقعی را تجربه کنید. موزه آینده دبی نمونه ای جالب ازحفظ منابع طبیعی است به طوری که جهت تهیه ی برق مورد نیاز آن از4 هزار مگاوات انرژی خورشیدی که توسط یک ایستگاه متصل به ساختمان، با همکاری اداره برق و آب دبی تولید می شود و برق مصرفی موزه را کاملا طبیعی تامین میکند. زیر گنبد، طرح های زرق و برق دار با سایه های زرد و طلایی نقاشی شده اند. این کابین ها دارای ظرفیتی حداکثر 40 نفره هستند که با پرداخت هزینه ای اضافه می توانید زمان غروب آفتاب را انتخاب کنید و از تماشای منظره ای شگفت انگیز لذت ببرید. شهر دبی حدود 64 کیلومتر خط ساحلی دارد که بیشترین استفاده را از آن بردهاست. آسمان نوردی با چرخ و فلک چشم دبی را تجربه کنید زیرا سطح زمین تا بالای کابین بالایی، چرخ و فلک عین دوبی یا چشم دبی 250 متر (820 فوت) است.در مقایسه، High Roller در لاس وگاس که تنها 167 متر (550 فوت) قد دارد، چرخ و فلک سنگاپور که 165 متر (541 فوت)دارد، چشم معروف لندن 135 متر (440 فوت) و چرخ و فلک نیویورکی که مدت ها در انتظار آن بودیم و فقط 128 متر (420 فوت) ارتفاع دارد بسیار بلند تر است.در ساخت و ساز از چشم دبی بیش از 11200 تن فولاد تشکیل شده است شاید جالب باشد که بدانید تنها 7300 تن فولاد برای ساخت برج ایفل استفاده شده است.عین دبی در 21 اکتبر 2021 افتتاح شد، تنها 3 هفته پس از شروع اکسپو 2020 (که همانطور که می دانید به تعویق افتاد و از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 برگزار می شود).

در این قسمت با عبور از تونل شیشه ای 360 درجه، با تماشای شنای 65000 حیوان دریایی با 250 گونه متفاوت در تالاب سفیر، اسرار اعماق دریا را کشف کنید و حقایق شگفت انگیزی در مورد زندگی دریایی بیاموزید. این تونل 48 متری شیشه ای واقع در طبقه همکف دبی مال، شما را به عمق 11 متری زیر سطح می برد. البته هر کپسول شیشه ای چرخ و فلک عین دبی گنجایش پذیرش 40 نفر را به راحتی دارد. آکواریوم دبی چه امکاناتی دارد؟ برای اطلاعات بیشتر و جزئیات فروشگاه راهنمای کامل شرکت فقیهی تردینگ برای دبی مال را بخوانید. این دفتر، زیر مجموعه شرکت پیمانکاری المُلا به حساب می آید. به شما قول میدهیم با مطالعه جاذبه های آکواریوم زیر دریایی دبی، بازدید از این مکان تماشایی را به برنامه دبیگردی خود اضافه کنید. سرسرههای آبی و استخرهای کمعمق محیطی امن را در اختیار بچهها قرار میدهند و مراقبان در همه جای پارک به خوبی از بچهها نگهداری میکنند. Concourse A و Concourse C هر دو در T3 قرار دارند. در این میان بلیط های دیگری هم با ارزش های مختلف وجود دارند که هر کدامشان شرایط، ویژگی ها و خدمات خاص خودشان را دارند. گردشگری در بزرگترین آکواریوم دنیا قوانین خاص خودش را دارد که باید از قبل این قوانین را بشناسید. جالب اینجاست که برج خلیفه بهعنوان بلندترین آسمانخراش دنیا نیز در محله داون تاون دبی قرار دارد. سازنده چرخ و فلک دبی، شرکت هلندی مهندسی و ساختوساز هیوندای و مهندسی استارنت (Hyundai Engineering and Construction) است که بهعنوان پیمانکاران اصلی، طراحی و ساخت آن را با الهام از چرخ و فلک معروف «چشم لندن» آغاز کردند. چشم دبی، بهعنوان بلندترین و بزرگترین چرخوفلک جهان، شروع به کار کرد. حال بعد از بلند ترین ساختمان جهان، بزرگ ترین مرکز خرید جهان، بزرگ ترین سالن اسکی سرپوشیده در جهان، بلند ترین و بزرگ ترین چرخ و فلک جهان را هم می توانید در این شهر زیبا، مدرن و فوق لوکس پیدا کنید.

در این پارک آبی بخشها و وسایل بازی متنوعی از جمله چندین سرسره (که یکی از آنها بلندترین و بزرگترین سرسره خاورمیانه است)، آبشاری مصنوعی به ارتفاع 18 متر، ترن مستر بلسترز، استخر موج و… در مرکزیترین نقطه این مجموعه، یک درخت با ارتفاع 25 متر کاشته شده است که ترکیب آن با یک آبشار مصنوعی، منظرهای بسیار تماشایی را پدید میآورد. آغاز ساخت این سازه بزرگ از سال 2015 بوده تا سرانجام ساخت آن در سال 2021 به پایان رسیده است. مهمانی پیتزا، تعیین جنسیت، پنیر و انگور و مهمانی کارائوکی از مهمانیهای ناهار یا شام با تمهای مختلف در مجموعه چرخ و فلک دبی هستند که در کابینهای خصوصی این چرخ و فلک برگزار میشوند. قایقهای شیشهای در آکواریوم زیردریایی دبی هر 10 تا نهایتاً 20 دقیقه حرکت میکنند. مارینا مال حدود 20 دقیقه با شهر دبی فاصله دارد. امکانات رفاهی لازم برای توانیابان و سالمندان در آکواریوم بزرگ دبی وجود دارد. پیش روی چشمان شما قرار میگیرد.عین دبی در جزیره بلوواترز قرار دارد و وجود امکانات تفریحی و رفاهی مناسب در اطراف آن، محبوبیت آن را در میان گردشگران افزایش داده است. سالن استراحت مرحبا لانژ (کنکورس C): سالن استراحت مرحبا لانژ در کنکورس C واقع شده و امکانات و خدمات رفاهی متعددی به مسافران ارائه می کند. سر نشینان کابین های پرمیوم نیز مانند مراجعه کنندگان به کابین های لانژ پلاس از سالن ورودی رو به دریا وارد کابین های خود می شوند و می توانند مدت حضور در این سالن را تمدید کنند و البته توجه داشته باشید که هزینه تهیه و رزرو بلیط کابین های پرمیوم از 380 درهم شروع میشود. کابین های سلبریت پلاس یه صورت یک پکیج کامل از امکانات ویژه و تجربه های عالی و کم نظیر به سر نشینان این کالین ها ارائه می شوند و هزینه رزرو کابین های سلبریت پلاس بیش از 4700 درهم است.

شما میتوانید بلیط هواپیما دبی با سه کلیک رزرو کنید و پا در یکی از زیباترین و بهترین فرودگاههای جهان بگذارید. شما با استفاده از خط قرمز و سبز مترو می توانید به ایستگاه یک یا همان ایستگاه برجمان برسید. استفاده از هلیکوپتر: شما میتوانید به یک تجربه هوایی منحصر به فرد دست پیدا کنید و با استفاده از هلیکوپتر به شهر دبی و امکانات دیگری از جمله ساحل و جزایر نزدیک بروید. حتی اگر نمیخواهید در دریاچه مصنوعی این آکواریوم سوار قایقهای شیشهای شوید، عبور از تونل زیردریایی امارات را به شما پیشنهاد میکنیم. پیشنهاد میکنیم حتماً غذا دادن به آبزیان آکواریوم را امتحان کنید؛ زیرا کمتر جایی فرصت پیش میآید که به سفرهماهی یا کوسه غذا بدهید! لباس غواصی پوشیده و قدم در قلمرو آبزی ها و ماهی بگذارید و در نهایت همراه با کوسه ها شنا نمایید. برای شما گفتیم که میتوانید بدون هیچ محافظی، لباس غواصی بپوشید و از فاصلهای نزدیک، به تماشای کوسهها بروید. در صورتی که هر یک از برنامه های یک منطقه به دلایل فنی یا شرایط آب و هوایی برگزار نشود، ارائه دهنده خدمات هیچ مسئولیتی ندارد. یکی از تفریحات محبوب این شهر، آکواریوم های آن است. جذب گردشگر و توریستی بودن یک کشور می تواند به اقتصاد آن کشور کمک بسیاری کند. ریاست آن از ابتدای تشکیل کشور امارات، بر عهده حاکمِ ابوظبی بوده است.

انتخاب مقصد خارجی، یکی از هیجان انگیزترین تصمیماتی است که هر فرد برای تعطیلات خود میگیرد. چشم دبی چرخ و فلکی خارق العاده و منحصر به فرد در قلب جزیره مصنوعی و رویایی واتربلو دبی است که چشم انداز دید پرنده از شهر دیدنی دبی و از ارتفاع 250 متری به گردشگران خود هدیه می دهد. در کنار فعالیتهای ذکر شده در آکواریوم دبی برج خلیفه و باغ وحش زیر آب، میتوانید از طریق تجربه منحصر به فرد VRZOO در دنیای هیجان انگیز برخی از شگفت انگیزترین حیوانات نیز غوطه ور شوید. سرسره های بزرگ و هیجان انگیز این پارک از خصیصه های بارز آن به شمار می آید. بنابرین در این مطلب قصد داریم تا درباره سازه شگفت انگیز دیگری یعنی بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا به اسم چرخ فلک دبی صحبت کنیم. اگر اهل ایرانگردی باشید حتماً با ما موافقید در کمتر جایی از دنیا صحرایی به زیبایی بیابانهای ایران داریم. این پارک از ژانویه تا اکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و در ماه های نوامبر تا دسامبر از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است. گردشگران می توانند در تمام ایام هفته از ساعت 12 ظهر تا ده شب از این چرخ و فلک استفاده کنند. قسمتی از این آکواریوم بزرگ به پارک واقعیتهای مجازی اختصاص دارد. چرخ و فلک دبی یک تفاوت بزرگ با خیلی دیگر از چرخ و فلک های معمولی دنیا دارد. همین طور یک پل بزرگ به طول 265 متر از ساحل جمیرا به سمت جزیره ساخته شده است که مخصوص پیاده روی است که میتوانید از ساحل جمیرا قدم زنان به سمت چرخ و فلک عین دبی بروید. چرخ و فلک عین دبی به خاطر چشم انداز بی نظیر و امکانات فوق العاده خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی خواهد بود که همچون آهنربایی گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب خواهد کرد.