سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

تیتلو در یک ساعت 75 میلیارد تومان درآمد کسب کرد

    نظر


امیر بهاری در توییتر این تاپیک را با عنوان «حمله تتلیت ها به تپه های برلین» منتشر کرد که در ادامه می خوانید: توییتی را خواندم که 13 هزار ایرانی برای نمایش تتلو در برلین بلیط خریدند!

سایت مجموعه «رودولف وبر» را پیدا کردم و متوجه شدم که بله، بلیت هایی برای کنسرت امیر تتلو باقی مانده است. بعد دیدم ظرفیت سالن 12650 صندلی است، قیمت بلیط 70 تا 200 یورو است. اگر میانگین قیمت 130 یورو و فروش 12 هزار بلیت و قیمت یورو 53 هزار تومان باشد، درآمد حاصل از فروش بلیت این کنسرت بیش از هشتاد و دو میلیارد تومان است.

آلبرت هال لندن با حدود 5200 صندلی ظاهراً بین 15 تا 20 هزار دلار اجاره داده شده است، اگر سالن رودلف را 50 هزار دلار به تتلو اجاره می دادند و تتلو 100 هزار دلار (که غیرممکن است) هزینه می کرد، از این مبلغ 7.5 میلیارد چیست؟ برش. یعنی بیش از 75 میلیارد تومان اسیر تتلو شده است.

به تتلیت ها توهین می شود و با بدترین ادبیات مورد خطاب قرار می گیرد. کارمادیو

فکر می‌کنم اگر قوانین بین‌المللی اجازه می‌داد، تماشاگران تتلو بهای بالایی را برای بلیتی که می‌گفت تتلو در طول نمایش شما را شلاق می‌زند، می‌پردازد.

من قبل از حمله امیر تیتلو به معترضان مشکل خاصی با او نداشتم. با خودم می گفتم رند یتیمی است که تجارت را از ایرانی ها یاد گرفته است، اما پس از اظهار نظر او، ماجرا برای من تغییر کرد.

این تاریخ چه چیزی برای این فرهنگ به ارمغان آورده است که پروکوتی های سرکش را تا این حد برای مردم جذاب کند؟ خبر امروز . «مرد جذاب با اخلاق بد» که «تو را خوب تربیت می‌کند» به عاشق مرد جذاب مدعیان روشنفکر تبدیل می‌شود و در میان توده‌های دیوانه تاتلوی محبوب می‌شود. با این فرهنگ چه کردی؟

این همه امپریالیسم چگونه در فرهنگ این کشور می گنجد اگر یک مهاجر ایرانی به ظاهر متمدن 13000 بلیط بخرد تا کسی او را روی صحنه تحقیر کند؟

من حداقل 30 بهترین موسیقیدان ایرانی را در اروپا می شناسم. در بالای شما اکثر مخاطبان آنها غیرایرانی هستند و شما دنبال تتلو می دوید.

البته داستان متن عامر بیهاری و حمله به مخاطب از یک طرف دیده نمی شود، مردم در حال حاضر در وضعیت رقت انگیزی هستند و هرکس به مردم حمله کند ساده ترین کار را انجام داده است، یعنی رونالدو همان داستان حمله را دارد. آنها بی گناه ترین هواداران بودند، تقصیر این است که استادیوم نیست! فضای هنری اش آنقدر مخدوش و حرام است که سرگیجه ام می گیرد. در نهایت، چه با نوشته امیر بحری موافقید یا نه، با افکار خود همراه ما باشید، شاید این گفتگو راهی برای ساختن فردایی روشن تر شود.