سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

یادگیری همه ازخانه موزه مقدم تهران

    نظر

در گنبد مینا این فضا اعجاب انگیز به خوبی به تصویر کشیده شده است. همچنین به این مجموعه حیرت انگیز باید بربریس، لیگوستروم، مروارید قرمز و سفید را نیز اضافه کرد. و سالها بعد ا رضاشاه پهلوی هتل دیپلمات را ساخت تا همین امروز، دربند تهران، این طبیعت زیبا و پرخاطره، داستانهایی شگفت انگیز در خود دارد که باعث رونق و مرکز گردشگری شهر می باشد . البته تمامی این امکانات به بزرگسالان اختصاص ندارد بلکه شهربازی با خانههای کوچک نیز برای کودکان فراهم شده است تا به این ترتیب، آنها نیز سهمی از این فضای مناسب داشته باشند. بهترین مراکز خرید تهران با قیمت مناسب یا گرانترین مرکز خرید و ارزان ترین مرکز خرید تهران چگونه یافت می شوند. یکی دیگر از بمبهای هیجان مجموعه، بانجی جامپینگ بام تهران است که از بهترین بانجی جامپینگهای ایران به شمار میرود. البته باید به این نکته توجه نمود که در خود محله دربند تهران هم اختلاف طبقاتی فاحشی وجود دارد برخی در بخش خوب و مناسب محله دربند و برخی در بخش ارزان دربند مشغول به زندگی هستند و همین امر سبب ایجاد دوگانگی بین اهالی محله گردیده است. مجموعههای ورزشی مختلفی با امکانات متنوع برای اجرای بازیها و ورزشهای گوناگون در شرکت ایران مال ایجاد شدهاند که از طریق آنها میتوان علاوه بر فراهم کردن محیط مناسب اوقات فراغت، آن را به عنوان محلی برای رویدادهای جهانی در نظر گرفت. این شرکت با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار تأسیس شدهاست. قانون مواد خوردنی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی 1346 - مصوب 22 تیر 1346 مجلس شورای ملی و 19 تیر 1346 مجلس سنا. شهردار منطقه 22 تهران در خرداد 1397، تخلفات در ساخت ایران مال را تأیید کرد. پارکینگهای متعددی در نزدیکی بازار و میدان تجریش ساخته شده است؛ اما هنوز هم جوابگوی نیاز به پارکینگ در این منطقه نیست.

طراحی این بخش نیز بیارتباط با نام آن نیست چراکه در طراحی آن از طرح و زاویههای الماس الهام گرفته شده است. همچنین در مجموع حدود 200 رستوران وجود دارد، که قسمتی از آنها به شکل فودکورت است. ایران مال تا خرداد 1398 بابت تخلفات خود در مجموع 500 میلیارد تومان جریمه به حساب شهرداری واریز کردهاست. شرکت ایران مال در مجموع شامل 200 رستوران و کافیشاپ است که در 4 مجموعه فودکورت قرار دارند. هتل شرکت ایران مال امکانات و طراحی منحصربهفردی دارد. به طور قطع از جمله امکانات مهم در یک مجموعه گردشگری، داشتن رستورانها و کافیشاپهای متنوع است. علاوه بر این، طراحی برنامههای فرهنگی و ادبی و گزارشهای مربوط به آن و اجرای کمپینهای تبلیغاتی، از جمله مهارتهای این موقعیت شغلی به شمار میآید. این مکان به علت آب و هوای مطبوع و موقعیت مناسب خود نسبت به تهران، همواره مورد توجه بزرگان، پادشاهان و ثروتمندان پایتخت بوده است. بهرهگیری مناسب از دادهها و تحلیل درست آنها در نهایت سبب اخذ تصمیمات مناسب در یک سازمان میشود. او گفت پس از تحویل کاخ، با همکاری سازمان میراث فرهنگی اقدام به تعمیرات و بازگردان بهحالت اولیه شد که بهدلیل حجم دستکاری و تخریب، این مهم بهصورت کامل حاصل نشدهاست. به طور قطع کارشناس طراحی ERP باید با مفاهیمی همچون زنجیره تامین و سیستمهای پشتیبان و پیادهسازی سیستمهای برنامهریزی منابع سازمان و همچین عوامل موفقیت و شکست پروژههای ERP آشنایی داشته باشد. پل در محلی ساخته شده است که کمترین تعداد درختان قطع شود!

در پوشش کف نیز الگوهایی از کاخ عالیقاپو و تالار سلام کاخ گلستان مشاهده میشود. در نظر داشته باشید، ورودی هر کاخ و موزه مستقل بوده و برای هرکدام هزینه ای مجزا خواهید پرداخت. توجه داشته باشید که هنگام سورتمه سواری، حواستان باشد که لبخند بر لب داشته باشید، چرا که دوربین مخصوص سورتمه از شما در حین سواری عکس می گیرد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کاخ موزه سعدآباد و بوستان گلابدره و دربند و ورودی دربند کاخ سعد آباد و سورتمه دربند تهران قرار گرفته است. شما میتوانید برای یافتن مسیر از گوگل مپ و یا نرم افزارهای موقعیت مکانی استفاده کنید. اگرچه از زمان ساخت بوستان لاله بیش از 50 سال میگذرد، ولی همچنان به عنوان یکی از زیباترین و پرطرفدارترین بوستان های شهری پایتخت شناخته میشود و به دلیل موقعیت جغرافیایی ای که دارد، به راحتی می توان با هر نوع وسیله نقلیه ای خود را به آن رساند. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که در مجموعه به دلیل بازسازی و مرمت ها وجود دارند، پیشنهاد می شود پیش از بازدید، با مجموعه تماس حاصل نمایید. مجموعه ارگ سلطنتی تهران به دستور کریمخان زند، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

سرانجام این مکان مذهبی، با تلاش دوباره مردم مرمت گردید. با توجه به امکاناتی که پردیس سینمایی شرکت ایران مال فراهم کرده است میتوان این مجموعه را برای برگزاری جشنوارههای داخلی خارجی، گزینه مناسبی به شمار آورد. بانک آینده به مدیریت جلال رسولاف بهعنوان سرمایهگذار اصلی این پروژه معرفی شده و کارفرمای این پروژه هم شرکت البرز تات به مدیریت علی انصاری بودهاست. ایده اولیه ساخت این بازار بزرگ متعلق به علی انصاری است که پیش از این مالکیت بازار موبایل ایران و بسیاری از حوزههای مالی را در اختیار داشته است. رسیدگی به امور مالی و بررسی رسیدهای مالی همگی باید در یک شرکت به دقت مورد بررسی قرار بگیرند. مجموعه ورزشی شرکت ایران مال شامل زیرمجموعههای مختلفی است که در ادامه آورده شدهاند. این مجموعه با کاربری تجاری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی افتتاح شدهاست. 40 واحد سینمایی برای این مجتمع در نظر گرفته شدهاست که 12 واحد آن در فاز نخست افتتاح شد. بودجه ساخت این مجتمع بیش از 22 هزار میلیارد تومان بودهاست. ایرانمال در نزدیکی دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران بزرگ واقع شدهاست. بودجه صرف شده برای این مجموعه 22 هزار بوده و دارای تخلفاتی مربوط به نوع کاربری، پارکینگ و پروانه ساختمانی میباشد. این مجموعه دارای 2 هتل پنج ستاره و پردیس سینمایی ایران مال که تنها سینما آیمکس در ایران میباشد، نیز هست. این هتل مساحتی در حدود 123000 متر مربع دارد و در 18 طبقه خود شامل 359 اتاق است. این موزه، شامل 4 اتاق با نمای آجری قرمز رنگ و گچ بریهای زیبا است، که کالسکهخانه و استراحتگاه سورچیها بودهاست. خانه موزه مقدم تهران به عنوان یکی از با ارزشترین خانههای جهان شناخته میشود که از خانه و باغ زیبا تشکیل شده است. میتوانید ویدئو یکی از بهترین آپارتمان های مبله تهران را در محله اوین ببینید. آکادمی تنیس: ورزش تنیس یکی از محبوب ترین ورزش های دنیاست و بام تهران بدلیل هوای بسیار پاکیزه ای که دارد، بهترین مکان برای تجربه این ورزش جذاب و مهیج محسوب می شود.

هتل های بلوار، ورزش، لاله و اسپیناس نزدیک ترین امکان اقامتی پارک لاله تهران را تشکیل می دهد. البته بهتر است روزهایی را که آلودگی هوای تهران در مرز هشدار قرار دارد، برای رفتن به پارک بازی انتخاب نکنید. در سینما گیم 7 بعدی پارک آب و آتش تهران شما و دیگر افراد حاضر در سالن در یک بازی گروهی شرکت می نمایید و در حالیکه بر روی ترن ، اسب و یا ماشین سوار شده اید به کشتن زامبی ها می پردازید و یا کابوی ها را از بازی خارج می نمایید. با توجه به نقص گزارشهای شهرداری، گروهی از کارشناسان رسمی دادگستری به بررسی و تهیه گزارش برای کمیسیون ماده 100 پرداختند. همچنین، علاوه بر امکانات ورزشی، فضایی برای تهیه خوردنیها و نوشیدنیها و بخشهایی برای نگهداری کودکان پیشبینی شده است. به طور قطع فضایی به این وسعت با امکانات گسترده نیازمند نیروی انسانی بسیاری است. هریک از این نیروها نیازمند تخصص در زمینهای مشخص هستند. خدماتی که در این نمایشگاه ارائه میشوند را میتوان در فهرست زیر مشاهده کرد. مهمترین ویژگیهای پردیس سینمایی شرکت ایران مال را میتوان در فهرست زیر خلاصه کرد. از جمله خدماتی که شرکت ایران مال ارائه میکند، محیطی با تنوع غذایی از کشورهایی مختلف است. به همین دلیل، مهارتهایی مربوط به طراحی و معماری و کنترل پروژه از جمله مهمترین موارد تخصصی در این امر به شمار میآیند. به همین دلیل، در ادامه، این تخصصها را بیان میکنیم و منابع آموزشی مرتبط با آن را نیز معرفی خواهیم کرد.

به همین دلیل، آشنایی با مهارتهای مورد نیاز این شغل از جمله فرآیندهای مهم در مهارتهای استخدامی به شمار میآید. از جمله رویداد های تاریخی که در این ایوان و بر روی تخت مرمر رخ داده است می توان به تاج گذری احمدشاه اشاره نمود. از جمله ویژگیهای این آبنما باید به امکان پخش تصویر روی آب اشاره کرد که توسط پرده نمایش آبی صورت میگیرد. در حقیقت من کار خودم را انجام میدهم و در این فکر نیستم که این کار مورد پسند مردم قرار میگیرد یا نه. جذابترین جنبه عمارت در تالار سلطنتی آن نهفته است که شامل 9 ارسی نفیس، ازارههای مرمر حکاکی شده پیچیده، آینهکاری مسحورکننده، دو ستون مارپیچی برجسته که با نقاشیها تزئین شده است، کفپوشهای موزاییک هفت رنگ خیرهکننده و نقاشیهای دیواری و سقفی است. تالار برلیان: تالار برلیان به خاطر مجموعهای از اتاقهای خیرهکننده که با آینهها و لوسترها تزئین شده مشهور است. دیوارها و سقفهای این تالار همگی با آیینهکاری تزئین شدهاند. زبانهای برنامهنویسی که در این حوزه مورد استفاده قرار میگیرند، در زیر آورده شدهاند. در معماری باستانی ایران نماد خورشید بسیار ارزشمند است و جایگاه ویژه ای دارد همانطور که می دانید در ادیان باستان خورشید مقدس و خورشید ایزد به وفور مورد استفاده قرار گرفته است و آن را المانی از نور الهی می دانند. از جمله این موارد میتوان به استخر ویژه آبدرمانی اشاره کرد. در این ورزشگاه 1400 نفره با مساحت 4000 متر مربع، جایگاههای ویژه معلولین و اصحاب رسانه پیشبینی شده است. یکی از طولانیترین خطوط تلهکابین دنیا را در بام تهران راهاندازی کردهاند. یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیزی که می توانید در بام تهران تجربه کنید بانجی جامپینگ می باشد. باغ علم نوجوان، سن و سال نمیشناسد و میتوانید یک روز خانوادگی و مهیج را در آن سپری کنید. این تالار ارتفاعی 25 متری از طبقه اول تجاری دارد و از طریق یک راهرو با ایوان الماس مرتبط میشود.

باغ ایرانی با ابعاد 51 در 176 متر در طبقات پارکینگ اول تا تجاری دوم ادامه یافتهاست و سقف آن در بام آزاد بنا، قرار گرفته و در نهایت با فناوری پوششهای غشایی ایتیافای پوشش داده شدهاست. در واقع، در تمامی دورههای مختلف، از قاجار تا امروز، باغ فردوس در حال تغییر بود. قدمت این عمارت به دوران قاجار باز میگردد. دکتر مقدم این عمارت را در سال 1351 وقف دانشگاه تهران کرد. در دهه 90 تغییراتی در این پارک صورت پذیرفته که جذابیت این مجموعه را چندین برابر کرد. درخت کاری این پارک درسال 1325 انجام شدهاست و اما در آن زمان در اختیار وزارت کشاورزی بوده است. برخی منابع نیز تعداد آنها را 60هزار درخت برآورد میکنند. بدون تردید، برخی از این آثار در نوع خود یگانه اند و نمونه ی آن در دیگر موزه های ایران دیده نشده است. از نام این ساختمان در میابیم که از آن در فصل های گرم سال استفاده می شده و بخش هایی همچون پیشخوان یا اتاق پذیرایی را در خود چای داده است. علاوه بر این، امکانات دیگری نظیر اتاق جلسات، آمفی تئاتر، سالن ضیافت، استخر مجزا برای آقایان و خانمها و رستورانهای ایتالیایی و آرژانتینی نیز برای این هتل در نظر گرفته شده است. تمامی این مجموعه در مساحت 2500 متر مربع با امکانات متنوع در اختیار ورزشکاران و علاقهمندان به ورزش قرار دارد. این بازار مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع و در قسمت غربی این مجموعه قرار دارد. چهار بخش اصلی این بازار با نام سنگهای قیمتی الماس، عقیق، فیروزه و زمرد نامگذاری شده است. هتل این مجموعه در قسمت شرقی آن با مساحتی بیش از 100?000 متر مربع واقع شدهاست. این مرکز با مساحت بیش از 2000 متر مربع شامل مدرنترین دستگاههای مرتبط با سلامت و توانبخشی ورزشکاران و سالمندان است. سازه فولادینما با هدف دستیابی به پوستهای نرم و یکنواخت و نزدیک به صورت چندضلعی در پلان و منحنی در مقطع طراحی گردید و پانلهای آلومینیومی نقش پوشش نهایی را ایفا میکنند.

این بازار سنتی که به نام «تیمچه حاج علیاکبر» شناخته میشود، با هدف احیای معماری اسلامی-ایرانی ساخته شده است. گچبری برابر با 2100 متر مربع در این بازار بکار رفته و به میزان 1400 متر قطاربندی توسط استادکاران ماهر بوجود آمده است. کف تالار آیینه نیز فرشی به مساحت 126 متر مربع قرار دارد که انعکاس تصویر آن در آینهها، جلوه خاصی را بوجود آورده است. در بخش غربی بازار بزرگ ایران، نمایشگاهی برای نشان داد فناوریهای روز دنیا در خودروسازی قرار دارد. در این میان گردش در بافت تاریخی شهر یکی از جذابیت های پایتخت ایران برای گردشگران خارجیست و یکی از انتخاب هایشان برای گشت و گذار بازار قدیمی تجریش است. تکیه ای قدیمی در بازار، واقع در میدان تجریش تهران که به تکیه تجریش شهرت دارد، است. در این خانه قدیمی و باشکوه اشیای ارزشمندی نگهداری میشوند. کافه دیگری به نام کافه سینما در مقابل کافه ویونا قرار دارد که پاتوق اهالی سینما و هنر دوستان میباشد. جالب است بدانید که هر بخش از این خانهی تاریخی با رعایت اصول ساخته شد و کاربری مخصوص به خود را دارد. پس از این حادثه محمد رضا پهلوی دفتر کار خود را به کاخ صاحبقرانیه برد و با ساخته شدن کاخ نیاوران، از اهمیت این کاخ نیز کاسته شد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، کاخ گلستان بخشهای مختلف زیادی دارد. از جمله جاذبههای شرکت ایران مال باید به مسجد محمد رسولالله (ص) اشاره کرد که مساحتی در حدود 1200 متر مربع دارد و برخی نمادهای آن الهام گرفته از مسجدالنبی است. آبنمای موزیکالی که در شرکت ایران مال فراهم شده است، مساحتی در حدود 12000 متر مربع را شامل میشود. فاز نخست این مجموعه به مساحت 1?950?000 متر مربع در اردیبهشت 1397 رونمایی شدهاست. این مکان بویژه برای رونمایی از کتابهای جدید، مکان بسیار مناسبی به شمار میآید. معماری اروپایی بویژه ایتالیایی به همراه معماری چینی و ایرانی از جمله بناهای شاخص در این مجموعه به شمار میآید. از جمله ویژگیهای این کتابخانه، میتوان به سقف انعطافپذیر و شفاف آن اشاره کرد. از جمله بخشهای فرهنگی و مهم در شرکت ایران مال باید به پردیس سینمایی ایران مال اشاره کرد. شرکت ایران مال دارای بخشهای مختلفی است که هریک، خدماتی منحصربهفرد را شامل میشوند. ارتفاع آن بیش از 70 متر متشکل از دو هتل 5 ستاره دارای 211 و 195 اتاق است. درباره چگونگی شکل گیری و تاریخچه نخستین کتابخانه در این مکان گفته شده است که انجمن معارف در سال 1304 یکی از اتاق های عمارت را به عنوان کتابخانه مورد استفاده قرار داده و به این صورت اولین کتابخانه رسمی ایران شکل گرفت و کار خود را شروع کرد کتابخانه ای که رکن اساسی و آغازین کتابخانه ملی بود محسوب می شد. اتاق تدخین بالای اتاق درویش واقع شده و کلکسیونی از پیپ، چپق و قلیان را در خود جای داده است. برندهای خاص داخلی و خارجی میتوانند از این مکان بینظیر به عنوان فروشگاه محصولات خود استفاده کنند. در این 2 طبقه میتوانید شاهد حضور انواع برندهای بزرگ همانند پیرگاردین، تیتی، دسینی، ورساچه، دیزل، دولچه و گابانا و همچنین تامی باشید. این مسیر با استاندارهای جهانی و محصور در فضایی سبز احداث شده و انواع خدمات رفاهی و پزشکی-ورزشی برای آن پیشبینی شده است.

این ورزشگاه چندمنظوره محصور در فضای سبز و کافهها و رستورانهای مختلف است و با توجه به این که در محدوده باغ بام قرار دارد، چشماندازی زیبا را شامل میشود. در فضای میانی این بنا نیز رستورانها و کافیشاپهایی برای گردشگران وجود دارد تا به این ترتیب، بازدیدکنندگان به مرکز الماس نیز هدایت شوند. همچنین برای تردد افراد، پلی شیشهای بر روی جریان آب احداث شده است تا در کنار کافیشاپ، فضای سنتی باغ و فضای مدرن کافیشاپ با یکدیگر ترکیب شوند. در اینجا میتوانید لذت آرامش بخشی در کنار دیوارها و کاشیکاریهای بینظیر کاخ یافته و در سایهسار کاجهای بلند آرامش خود را پیدا کنید. در واقع، با به قدرت رسیدن خاندان پهلوی و روی کار آمدن رضاخان بسیاری از بخشهای مجموعه کاخ تاریخی سعدآباد بازسازی و ساخته شدند. در این آبنما از 995 نازل به همراه LED با قدرت ایجاد 16 میلیون رنگ استفاده شده است. علاوه بر این، آنچه که جذابیت این مجموعه را بیشتر میکند، قرارگیری سبکهای مختلف معماری شهرهای جهان در کنار یکدیگر است. در کنار این راه رج درختان بلند کاج قرار دارد. درب بزرگ و اصلی مسجد در امتداد این مسیر قرار دارد و درب غربی مسجد است. از بزرگ ترین میدان های تهران است که برج آزادی با ارتفاع چهل و هشت متر ، نماد تهران در آن قرار دارد. این برج 15 طبقهای، یکی از بازارها و مراکز خرید مدرن، شیک و تازه ساخت همدان است که جلوه خاصی به شهر میبخشد. بالاتر از این طبقه هم که بام برج شهیاد سابق است. تالار آیینه که به میزبانی از میهمانان خاص اختصاص دارد، الگوبرداری شده از تالار آیینه مجلس شورای ملی سابق است.

در مسیر غرب به شرق این بزرگراه، بعد از عبور از چهارراه جهان کودک وارد خیابان علامه شهیدی (دیدار سابق) شوید. آب چشمه ی دره دلاغریب از امامزاده ابراهیم عبور می کند. جالب است که در سفر نامه مارکوپولو از این محله و چنار معروف امامزاده صالح یاد گردیده است. محله دربند از اول تا آخر دیدنی و مملو از اماکن دیدنی است و شما می توانید در این محله از انواع و اقسام نوشیدنی ها، خوردنی ها و بستنی و سایر خوراکی های بزرگ و کوچکی که دست فروشان یا مغازه داران به گردشگران عرضه می کنند. یکی از دلایل اصلی گردشگران برای سر زدن به دربند، لذت بردن از خوراکیها و غذاهای خوشمزه این محله است. در منطقه دربند تهران که قدم میزنید، محال است که تنقلات خوشمزه و رنگارنگ به شما چشمک نزنند. شبهای دربند نیز پرطرفدار و معروف است و بسیاری از افراد شبها را برای گشتوگذار در آن انتخاب میکنند؛ بهخصوص که کلیه کافهها، رستورانها و مغازهها مملو از نور میشوند و جذابیت حضور در این منطقه دو چندان میشود. با پیاده روی در مسیر پیچ و خم دار این منطقه می توانید از تماشای رودخانه و درختان زیبای اطراف لذت ببرید. علاوه بر این، با توجه به فضای 1800 متر مربعی که استاندارد المپیک را نیز شامل میشود، امکان استقرار 400 تماشاگر و کافیشاپ و رستورانهای اطراف هم فراهم است. این پوششها هم تابشهای خورشید را کنترل و هم فضای مناسبی را برای رشد گیاهان فراهم میکنند. به این ترتیب، گذار از معماری شهرهای مختلف تنها با کمی پیادهروی امکانپذیر است و در فضایی کوچک، تجربه گردشگری متفاوتی فراهم میشود. به کمک این پیست، ورزشهایی همچون هاکی روی یخ، اسکیت با پیست اتاندارد و اسکیت نمایشی امکانپذیر است.

کاخ مرمر رامسر : سرگذشت اقامتگاه خانواده پهلوی در شمال کاخ مرمر رامسر ↑ «بررسی لهجه تهرانی در گفتگو با پژوهشگران تاریخ پایتخت و زبانشناسان». ↑ «مالک ایران مال کیست ؟ در خرداد 1397 پرونده? تخلفات ایران مال برای بررسی به کمیسیون ماده? 100 ارسال شد. سال 1393 جایزه بینالمللی خشت طلایی به پل طبیعت داده شد. انواع رستورانهای ملی و بینالمللی در اطراف این آبنما قرار دارند تا تجربهای متفاوت از گردشگری را فراهم کنند. از جمله وظایفی که یک کارشناس فرهنگی باید به عهده بگیرد، شناخت چهرهها و استعدادهای فرهنگی و همچنین، سیاستهای فرهنگی در بخش ملی و بینالمللی است. قابل ذکر است که باغ نگارستان رویدادهای تاریخی ـ سیاسی فراوانی را به خود دیده است که از جمله میتوان به قتل دولتمرد آزادة ایرانی میرزا ابوالقاسم قائم مقام فراهانی به دست محمدشاه و عوامل او اشاره کرد. از جمله این تخلفات میتوان به حذف پارکینگ، اضافه بنا، تغییر کاربری، ساختوساز تجاری در محل تعیین شده به عنوان پارکینگ و مغایرت با پروانه ساختمانی، اشاره کرد. از جمله ویژگیهای این باغ باید به سقف آن اشاره کرد که در طراحی آن از پوششهای غشایی بهره گرفته شده است. از جمله مواردی که در بدو ورود به پارک میتواند نگاه شما را به سمت خود جذب کند فوارهها و برجهای آتش است. تهران در شب با چراغهای نورانی ساختمانها و برجهای بلند و همچنین رفتوآمد ماشینها میدرخشد. به همیندلیل در بسیاری از مواقع، افراد در تشخیص صحیح این دو بام دچار اشتباهاتی میشوند. مسیر سلامتی در محدوده بام احداث شده است که مسیری با طول 1/6 کیلومتر را شامل میشود. فکر کنید شاید در زندگی عادی ما حتی برای پوست گرفتن خیار یک لحظه هم فکر نکنیم امّا سالها طول کشیده تا انسان نخستین به ابزارهای خراشنده برسد! به عکاسی و شیمی آلی علاقه دارد و تا امروز تولید مطالب متنوعی از مجله فرادرس را در حوزههای شیمی، هنر و بازاریابی به عهده داشته است.