سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جت نیوز

پدیده بازار پارچه دبی

    نظر

استفاده از متخصصان برای ترجمه خطبههای نماز جمعه از زبان عربی به سایر زبانها از امکاناتی است که در این مساجد در اختیار مسلمانان غیر عرب زبان قرار گرفته است. هتل آوانی دیره دارای 216 اتاق است که هرکدام به صورت مجزا دارای امکاناتی نظیر وایفای رایگان، اینترنت سیمی، سرویس 24 ساعته اتاق، صندلی راحتی باکیفیت، مینیبار، تلویزیون، عایق صدا، تهویه مطبوع، سشوار، روزنامه رایگان، تلفن، اتو، میز اتو و بطری آب اضافه هستند. در حالی که بلوار بالیوود از شما برای تجربه ی مجموعه ی هیجان انگیزی از نمایش های زنده ی خود و گزینه های عالی غذا خوری و خرید خود استقبال می کند، بمبئی چوک به شما این امکان را می دهد که در زندگی بی نظیر شهر پویای بمبئی لذت ببرید. مجموعه دارای یک ساحل زیبا و خصوصی است که شما پس از ورود به پارک، میتوانید لذت ببرید و در آنجا آفتاب بگیرید. پارک آبی لاگونا یکی از سه پارک آبی جهان است که دارای اسکیت آبی است. از همین رو عده بسیاری از گردشگران به دهکده جهانی علاقمند و مراجعه می کنند و شما آنها را مشغول عکاسی و خرید می بینید .همچنین امکانات وسیعی از مراکز تفریحی و انواع سرگرمی ها و سنت ها و مراسم مختلف و جشن های متفاوت برای کودکان و بزرگسالان نیز در این منطقه برای گردشگران و مسافران تعبیه شده است و علت دیگری است که توریست ها به دهکده جهانی دبی علاقه مند میشوند و دهکده جهانی را در برنامه ریزی سفر دبی انتخاب می کنند همین گستردگی و تنوع در این دهکده می باشد .در ضمن به یاد داشته باشید که این مکان یک مرکز فرهنگی ، هنری ، تاریخی ، تفریحی و تجاری از کشورهای مختلف جهان بشمار می رود . دبی از توریستی ترین شهرهای دنیاست و سفر بهش می تونه یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای شما رو رقم بزنه.

با توجه به اینکه این شهر یکی از شهرهای امیرنشین در کشور امارات است، می تواند از جذابیت های برخوردار باشد. مسجد جمیرا دبی یکی از جذابترین جاذبههای گردشگری و بناهای تاریخی دبی بهحساب میآید که از سبک برجسته و فوقالعاده برخوردار است. مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque) همان طور که از نامش مشخص است در منطقه جُمیرا قرار دارد. مسیر اول(پیادهروی): اگر به پیادهروی علاقهمند هستید و میخواهید تا رسیدن به مقصد از زیباییهای اطراف و مناظر دیدنی استفاده کنید، میتوانید از اقامتگاه تفریحی ساحل جمیرا با حدود 20 دقیقه پیادهروی به چرخ و فلک دبی برسید. در این مرکز خرید موفق میشوید با بهترین قیمت خرید کنید، چرا که امکان چانهزنی بسیار زیاد است و همین چانهزنیها باعث شده است مرکز خرید الکرامه یک مرکز خرید ارزان در دبی محسوب شود. توصیه میکنیم که در سفر به دبی حتما از گلوبال ویلیج دیدن کنید، حتی اگر فرصت کمی دارید با یک تیر چند نشان بزنید هم با فرهنگهای مختلف جهان آشنا شوید و هم از تفریحات این مکان جذاب لذت ببرید. با فاصله 15 دقیقه رانندگی به سمت شمال مسجد «جمیرا» نیز میتوانید از محله تاریخی الفهیدی (Al Fahidi Neighborhood) و موزه دبی (Dubai Museum) دیدن کنید و همچنین از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذی در مرکز شیخ محمد برای درک فرهنگی (Sheikh Mohammed Centre for Cultural Understanding) لذت ببرید. ساحل نخل جمیرا یا پالم جمیرا که در این جزیره زیبا واقع شده است، حدود 78 کیلومتر خط ساحلی دارد و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد که میتوانید از آنها لذت ببرید. اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید و نگران هزینه های تفریحات در این شهر زیبا می باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

آخرین مجموعهای که به عنوان تفریحات خاص دبی برای کودکان به آن اشاره میکنیم، کیدزانیا است. وی با بیان اینکه پروژه قو الماس خاورمیانه در زمینی به مساحت 43 هزار و 263 متر مربع و با زیر بنای مفید 173 هزار متر مربع در حال احداث است، گفت: مجتمع تجاری این پروژه نیز در سه طبقه با ورودی مجزا از بخش مسکونی در حال احداث بوده و همچنین در کنار این مجموعه ها، مجتمع ورزشی و پاساژ برندها نیز در نظر گرفته شده است. در این مجموعه میتوانید غرق دنیای موزیکال بالیوود شوید. جانِ جیگر یک جشنواره ی موزیکال فریبنده با دو برادر، به نام های جان و جیگر، به عنوان شخصیت های اصلی است. در کاخ پادشاهی، جادوی سحرآمیز فیلم های هندی را با جاذبه ی نمایش اغراق آمیز موزیکال به نام جان جگر تجربه کنید. همانگونه که از نام این بخش پیداست، شهر کوچک، نمونهای مینیاتوری از آسمانخراشهای مهم دبی است. مسجد جمیرا نمادی از سبک مربوط به قرون وسطی فاطمی است و مکانی را برای مسلمانانی که برای عبادت گرد هم می آیند فراهم می کند. این نمایش 120 دقیقه ای، از طریق شهر سلطنتی عشق آباد و با نمایش شگفت انگیز داستان خوبی و بدی، شما را به یک سفر فوق العاده هدایت می کند. حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد میکنیم که به اینجا سری بزنید، مطمئناً راه روفتن در زیر گنبد بزرگ آبی این مجموعه به شما حس خوبی خواهد داد. با پوشش تقریباً 232 کیلومتری خط ساحلی، در مجموع 260 جزیره وجود دارد که در هفت مجموعه گروهبندیشدهاند که نشاندهنده قارههای مختلف است.

پارک بالیوود نخستین پارکی است که بر اساس بالیوود هند ساخته شده است که آن را از خاص ترین جاذبه های گردشگری دبی کرده است.امکانات مختلفی برای مسافران تور دبی در این پارک قرار داده شده است که از مهمترین آنها می توان به وجود بیشتر از 16 وسیله تفریحی سینمایی و جاذبه مختلف، 20 نمایش زنده در پنج استیج مختلف، رستوران هندی و پنج محدوده جداگانه اشاره کرد. اگر بخواهیم در رابطه با این مسئله صحبت نموده و اطلاعات مختلفی در رابطه با این خیابان را به شما ارائه دهیم باید گفت که این مجموعه به نحوی است که بازدید از آن رایگان بوده و شما می توانید بدون پرداخت هزینه اقدام به بازدید از این مجموعه کنید. این مرکز خرید در یکی از مناطق قدیمی شهر واقع شده است. پارک بالیوود از دیگر پارک های موضوعی این منطقه است. همانطور که اشاره شد این پارک اولین پارک موضوعی دنیا با موضوع فرهنگ شگفتانگیز بالیوود است. همانطور که اشاره شد این پارک اولین پارک موضوعی دنیا با موضوع فرهنگ شگفتانگیز و پر رمز و راز بالیوود است. یکی دیگر از طراحیهای مهم در نمای موزه، اسکن لیزری برای قیاس کردن سازه با طراحی 3 بعدی قبل از ساخت موزه است. ساخت این مسجد را در سال 1976 آغاز کردند، به همین علت یکی از کهن ترین عبادتگاه های مسلمان ها در امارات متحده عربی به حساب می آید. به همین دلیل است که مسجد «جمیرا» به سوژه بسیار خوبی برای عکاسان در دبی تبدیل شده است. استخر در بام هتل قرار دارد که کسب آرامش بسیار عالی است. در نزدیکی هتل چندین مرکز خرید بسیار معروف وجود دارد از جمله مرکز طلای Souk که در فاصله 5 کیلومتری هتل واقع شده است. هم چنین قوانینی مربوط به پوشش مناسب برای مردان و زنانی که وارد مسجد می شوند وجود دارد.

موقعیت بسیار خوب این هتل در شهر دبی آن را به اقامتگاهی مناسب برای میهمانان تبدیل کرده است. اگر در بازدید از مسجد «جمیرا» لباس مناسب ندارید، میتوانید از لباسهای سنتی آنجا استفاده کنید. در گذشته، از این قلعه برای دفاع از شهر دبی در برابر قبایل جنگجوی همسایه استفاده میشد و در زمانهای مختلف تاریخی، به عنوان مقر حکومت، اقامتگاه امیر، انبار مهمات و زندان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. قلعه فهیدی در قرن 17 میلادی ساخته شده و خود به عنوان یکی از جاذبههای گردشگری دبی مورد توجه است. نوع خدمات هتل BB است. تعداد زیادی فروشگاه و هتل نیز در نزدیکی برج خلیفه و بخاطر جاذبه ای که ایجاد کرده بود تاسیس شدند. در داخل هتل برج العرب انواع رستورانها و مکانهای تفریحی وجود دارد که حتی بسیاری از گردشگران نمیتوانند تصورش را بکنند. محبوبیت پارک آبی لاگونا دبی بیشتر به دلیل Ultimate Surf Machine، یعنی یک موجسواری شبیهسازی شده است که تنها دو نمونه دیگر از آن در دنیا وجود دارد. تعداد جاذبه های دبی فراروان است برای نمونه یکی از آنها پارک بالیوود می باشد که فضایی جذاب و هیجان انگیزی دارد و بازدید از آن به مسافران تور دبی پیشنهاد می شود. مسجد جمیرا با مواد ساختمانی مدرن ترکیب شده و یکی از جذاب ترین مساجد دبی در نظر گرفته می شود. خبرگزاری موج - مهمترین ویژگی ها و دستاوردهای پروژه "قو الماس خاورمیانه" به عنوان پیشرفته ترین پروژه ساختمانی و گردشگری کشور در نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان منطقه آزاد کیش معرفی می شود. به گفته مجری پروه قو الماس خاورمیانه، با توجه به اینکه بخش هتل این پروژه در سطح خاورمیانه منحصر به فرد به شمار می رود، عملیات اجرایی آن با حساسیت بیشتری دنبال می شود و در تلاش هستیم تا این مجموعه را به عنوان الگوی مدرن صنعت ساختمان در منطقه مطرح کنیم.

مجری پروه قو الماس خاورمیانه، اظهار داشت: این طرح ملی شامل برج های دوقلوی 25 طبقه با 300 واحد آپارتمان مسکونی فوق مدرن و همچنین یک هتل 35 طبقه بوده که در طراحی و ساخت آن از تکنولوژی های روز دنیا استفاده و معرفی کامل آن در نمایشگاه دائمی ساختمان کیش می تواند به منزله آغاز یک رقابت بزرگ با کشورهای منطقه در زمینه صنعت ساختمان باشد. کار ساخت مسجد جمیرا بر عهده دفتر مشاوره و پیمانکاری هِگازی و موعایض بود و مدیریت پروژه را مصطفی کامل حسین خلیل بر عهده داشت. شهر جمیرا دارای هتلهای مجلل، حصارهای شخصی به شکل سنتی، حمام آب گرم تالیسا در رتبه جهانی، مدینت سووک، مدینت تئاتر و بیشتر از چهل رستوران و استراحتگاه است. این هتل دارای 27 طبقه و درمجموع 202 اتاق میباشد. هتل آوانی دیره دبی در مرکز فرهنگی شهر دبی قرار دارد. هتل آوانی تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ای ندارد و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران خود قرار می دهد. در این رستوران غذاهای بین المللی با بوفه صبحانه روزانه، غذاهای دریایی، مدیترانه ای، عربی و ایرانی سرو می شود. در این موزه میتوانید نحوه شکلگیری امارات متحده عربی را مشاهده کنید. وی ادامه داد: با پایان یافتن این پروژه بلافاصله مجموعه دیگری را در شهر تبریز کلنگ زنی خواهیم کرد که شامل یک هتل 90طبقه و پنج برج مسکونی 35 طبقه با استانداردهای روز دنیا است. بیش از 3000 گونه ی گیاهی و جانوری از سراسر کره ی زمین باعث جذابیت خاص این منطقه شده است. علاوه بر این هتل آوانی دارای استخر سرپوشیده نیز هست.

مسجد دارای گنبد مرکزی بسیار بزرگی است که پیرامون آن نیز چهار گنبد کوچکتر قرار گرفتهاند و با کندهکاریهای سنگی و پیچیده آراسته شدهاند. Grand Parade” باشید چون تمام گروه ها یک جا جمع می شوند و با کارناوال بزرگی از موسیقی شاد و رقص های جذاب شما را بدرقه هتلتان می کنند. «برج العرب» لوکسترین هتل دبی و همچنین یکی از برجستهترین شاهکارهای مهندسی و معماری به شمار میرود که تماشای آن میتواند بسیار جذاب باشد. امکانات و سرگرمیهای جذاب این ساحل باعث شده گردشگران و توریستهای زیادی جذب این ساحل شوند. از دیگر امکانات تفریحی این شهربازی است که می توانید از آنها استفاده کنید. هتل آوانی دیره دبی (AVANI Deira Dubai Hotel) یک هتل پنج ستاره در منطقه دیره دبی در کشور امارات است که از مجتمع تجاری الغریر دبی 1.4 و از میدان ساعت دبی 1.5 کیلومتر فاصله دارد . در هتل آوانی دیره استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی برای میهمانان بدون محدودیت است.هتل آوانی دیره دبی( AVANI Deira Dubai Hotel ) در منطقه دیره قرار گرفته است. اتاق های Avani Hotel آن بسیار مدرن طراحی شده اند.رنگ های بسیار زیبا و متنوعی در طراحی اتاق های هتل آوانی بکاررفته اند. مسجد جمیرا از مصالح سنگی زیبا و تماشایی ساخته شده و نمادی از معماری اسلامی است. اینجا سرزمین بازی است. در حقیقت این مسجد بخشی از تاریخ و شکوه سرزمین عربی امارات را به نمایش درآورده است؛ از اینرو جایگاه ویژهای برای بومیها داشته و به عنوان نماد شهر دبی شناخته میشود. علاقه مندان به فیلم های بالیوودی و کسانی که به فرهنگ و سنت های هند علاقه دارند از پارک موضوعی این مجتمع تحت عنوان پارک های بالیوود دبی لذت خواهند برد. اگر بهدنبال ماجراجویی هستید یا میخواهید خودتان را در خانهی ارواح بترسانید، به کمک مرد عنکبوتی بروید یا ماجراجوییهای خانوادگی انجام دهید، این مکان بهشتی تمام عیار است.

ساحل جیمرا یکی از مهم ترین مکان های دیدنی دبی برای گردشگران است که در سفر خود از جاذبه های آن بازدید خواهید کرد. برخی از جاذبه های برجسته ی این پارک ها برای بازدید عبارتند از لگان: کارنوال شادی کریکت شهر چمپنر، شعله: شکار گابر سینگ، و دبنگ: نمایش دیدنی بدل کاری. ساعت کاری از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا نیمه های شب و روزهای دیگر از ساعت 16 تا 1 بامداد است. آیا یکی از نقاط گردشگری محبوب شما در دبی است؟ آیا با بهترین پارک های آبی دبی آشنایی دارید؟ 1- Don : افکت های فوق العاده این راید شما را شگفت زده خواهد کرد، هیجان تعقیب دان یکی از بهترین تجربه های این پارک است. مسجد جمیرا یکی از بارزترین نشانه های محدوده شهر دبی است. پس از بازدید از مسجد «جمیرا» به هنگام صبح، میتوانید از آنجا به ساحل عمومی جمیرا (Jumeirah Public Beach) بروید و در آنجا در کنار آبهای خلیج فارس قدم بزنید. مسجد جمیرا با گنجایش 1300 نفر، ظاهر بسیار زیبایی دارد و در ساخت آن از سبک معماری رایج در دوران خلافت فاطمیان بهره گرفته اند که در بخش معماری بیشتر به آن خواهیم پرداخت. مسجد باشکوه شیخ زاید در ماه رمضان سال 2007 افتتاح شد، اما بخشهایی از آن هنوز تکمیل نشده و در حال ساخت میباشد. این موزه مدرن و زیبا در تاریخ 22 فوریه سال 2022 افتتاح شد و در حال حاضر از پربازدیدترین موزههای دنیا محسوب میشود.

مرکز خرید نخیل مال از سال 2014 در سال 2019 افتتاح شد که دارای 5 طبقه با بیش از 300 فروشگاه که شامل مراکز تفریحی، رستوران، سرگرمی و غیره می باش و یکی از بهترین مراکز خرید در دبی است. این رستوران دارای انواع گوناگونی از غذاهای بین المللی بوده و خوراک میگو، خوراک ذرت دودی، ریسوتو، مرغ سیاه، خوراک زوچینی، جگر چرب، نیوکی (غذای سنتی ایتالیا)، جگر چرب، گوشت خشک گاو، ماهی چوتورو، حلزون تازه صید شده، گوشت با چربی و… تنها ده دقیقه تا ناحیه مرکز تجارت و 4 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و بازار طلای جهانی فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی، نهر دبی و بازار پارچه دبی در فاصله 10 دقیقه با ماشین این هتل می باشد.مرکز تجارت جهانی دبی و بازار دبی تا این هتل 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. عظیم زاده بیان کرد: بخش دیگری از این پروژه بزرگ به هتل پنج ستاره دولوکس بین المللی اختصاص دارد که در 35 طبقه شامل 337 اتاق فوق العاده لوکس با تجهیزات کامل رفاهی و 14 واحد رویال سوئیت استثنائی بوده که برای اولین بار در کشور احداث می شود. با تنها 10 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی دبی خواهید رسید. این هتل خدمات شاتل رایگان به بازاراوت لت و الغریر دبی ارائه می دهد. برای رزرو هتل آپارتمان در دبی با ما تماس بگیرید. همانطور که در مطلب بالا ذکر شد این مرکز خرید در مجموع دارای بیش از 30 رستوران، فستفود و فود کورت است که ما فقط به بعضی از معروفترین رستورانهای آن اشاره خواهیم کرد.

Choose from a curated selection of tree photos. Always free on Unsplash. این باغ با 72,000 متر مربع مساحت معجزهای در دل کویر است و بیش از 50 میلیون گل و 250 میلیون گیاه با طرحهای متنوع و سهبعدی در آن جای گرفتهاند.میراکل گاردن دبی بزرگترین باغ گل جهان است که در گینس، دو رکورد در زمینه گلآرایی دارد و دارای امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی است. در قسمت باغ وحش زیر آبی می توانید با کروکودیل شاه، این موجود خارق العاده بومی استرالیا ملاقات کنید. در زیر آب ماجراجویی کنید در حالی که در مواجهه با کوسه ها، مارماهی، اسب دریایی و پیراناها قرار گرفته اید. امکانات:استخر، منطقه ی سرپوشیده، مرکز اسب سواری، شتر سواری، باربیکیو، زمین های بازی، پیست دوچرخه سواری،زمین بستکبال، والیبال و هندبال. این مدیران امیدوارند تا دبی به کانون هنری منطقه تبدیل شود. بدون شک در کشور اسلامی چون امارات، مساجد بسیاری برای مسلمانان وجود دارد؛ اما شاید نمی دانستید که پیروان دیگر دین ها به ندرت اجازه ورود به این مساجد را پیدا می کنند. به عنوان یک مقصد خوب برای خرید و گشت و گذار، رستوران های عالی در این مکان وجود دارد. دهکده جهانی محبوب دبی، مقصد خرید و سرگرمی محبوب بسیاری از مسافران امارات متحده عربی، از روز سهشنبه باز شد. وی با بیان اینکه اجرای پروژه ای با این ویژگی ها در سطح کشور سابقه نداشته است، افزود: در حال حاضر 700 نفر در این پروژه مشغول به کار هستند که 550 نفر در شیفت روز و 150 نفر در شیفت شب کار می کنند و با بهره برداری کامل از این پروژه نیز بیش از هزار نفر به صورت مستقیم در بخش های مختلف این مجموعه شامل هتل، مجموعه ورزشی، اسکله، پارکینگ طبقاتی، مسکونی و تجاری مشغول به کار خواهند شد. وی با بیان اینکه طراحی این مجموعه توسط یک مهندس نخبه 34ساله ایرانی انجام شده است، یادآور شد: اجرای این پروژه مورد توجه بسیاری از دانشگاه ها و مراکز علمی داخلی و خارجی قرار گرفته و به عنوان یک الگوی مدرن در صنعت ساختمان کشور محسوب می شود.